My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 24 november 2014

Av Malin Skogström - 24 november 2014 14:25

Vart är Snön då??

Jag vill att det ska komma snö nu!

Sitter och äter sen lunch/tidig middag. SKa jobba kvällen sedan =)


Idag har jag hjälpt Thomas och Lenitha lite med flytten så dem kom igång, men nu får dem fixa det sista själv.

Glad att jag kunde hjälpa till lite i alla fall..


Ska väl försöka ta mig ut med lilla vovven en stund sanrt, men fryser så himla mycket om tårna sedan jag var till huset med första lasset flytt grejor! =)

Men nu har jag druckit varmt och bytt strumpr, det ska väl hjälpa hoppas jag! =P

Varmare skor Tack!


Imorn är det utvecklingssamtal för Matilda, men jag är ju inte orolig!

Efter det blir det jobb, denna veckan är lugn i jämnförelse med veckan som kommer! Ojoj!!

Men då är det inte bara jobb som står på listan, då är det utbildningar samt föreläsningar och två olika julbord/fester och lita kalas!

Men det blir nog kul! =D


Inte långt kvar till jul nu! På onsdag är det bra precis 4 veckor kvar, men det kommer att gå fort! Ska bli så skönt att pappa ska komma, längtar lite till det! Lite synd att Camilla inte kunde följa med hade sett fram emot att få träffa henne oxå! =)


Har fått in en liten beställning till för Party Lite, inga fler som vill ha?? måste fortsätta fråga, är ju super att köpa julklappar nu!! =D


Ha en bra kväll allsesammans! Det ska jag ha i alla fall! =D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards