My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Malin Skogström - 14 november 2014 13:06

Idag har vi gjort lussebullar, barnen har fätt göra egna former och trycka dit egna russin, Matildas stoppade nästan alla russin i en bulle medans Kaspian stoppade alla sina russin in i munnen och åt upp dem! =P hehe

Dem hade kul jag hade kul åt dem. hehe


Nu ligger dem i vår säng och kollar på Pippi Långstrump, dem skrattar och har kul tillsammans och det är så himla kul att dem kan vara snälla tillsammans och inte bara bråka hela tiden. =P


Ikväll kommer Kaspians gudmor med make och hälsar på, ska bli kul att ses var ett tag sedan sist! =)

Barnen tycker alltid att det är så himla kul när det kommer hit besök, =P


Jag har ju som jag nämt tigare ledig helg och imorn blir det mysfrukost med allt vad det innebär! =P Våfflor kanske, vet vet ;)


Imorn ska vi inte göra så himla mycket har inga direkt planer på dagen men på kvällen så kommer lillebror hit och vi ska göra smörgåstårta tillsammans, för på söndagen så ska vi ha kalas, jag ska firas, Danne ska firas, "farfar" ska firas och det tror jag kan bli bra!


Var längesedan jag åt smörgåstårta nu så det ska bli himla gott att få göra det nu! Vi fyller ju inte år förrens på onsdag nästa vecka. Men då har vi sagt att alla vänner samt släkt från Jonas sida är Välkomna på fika om dem vill och kan!

Har börjat baka en hel del numera när jag har tid, men det mesta är ju till kalasen som kommer.


Har så himla mycket som sker nu innan jul och då är det ganska skönt att jag inte jobbar så himla mycket dessa två månadena som kommer. Har sökt semester alla dagar i jul och nyårs veckorna, har ju lite dagar att plocka ut så hoppas att jag får ledigt! =)


Nu ska vi väl snart slå oss ner och äta nybakta lussebullar! Så himla gott! =P


Ha en fortsatt bra fredag så ska jag njuta så gott jag kan av att vara hemma och bara "lalla på" som jag sa till Sophie i telefonen tidigare! =D =D


En bild på barnens fina bullar! =D

 

  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards