My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under oktober 2013

Av Malin Skogström - 28 oktober 2013 14:10

Är vad batteri jag har kvar. Inte speciellt mycket. Ska klara mig på det tills jag slutar ikväll kl 19.
Jag sitter o funderar på det här med festen och det blir bara bättre o bättre. :-) har fått dem allt i dekorationsväg och känns himla bra. Har bara 2 saker kvar att fixa. ;-)
Min person ska fixa en del av det som ingår, mamma har fått ett uppdrag o jag måste färdigställa min kostym..
Men när allt är klar kommer det bli toppen! :-)

Var på birsta igår o kollade efter lite julklappar o doppresenter. Ska bli kul. :-)
Sen var det jobb, jobb, jobb. ;-)

Har börjat få en dunder förkylning oxå. Inte det roligaste.. :-/
Dem ringde även från dagis o sa att Kaspian var hängig. Mycket som är på.gång just nu.

Jag har det bra! Världens bästa man som jämt ställer upp! Underbaraste barnen och ett helt underbart liv!!!
Så glad o nöjd med tillvaron. :-D
<3 <3 <3

Av Malin Skogström - 28 oktober 2013 12:05

Med lite film. Är en bra dag på jobbet. Så kan de bli när det är lov. :-)
Skönt att börja veckan lugnt. ;-)

Imorn blir det utbildning/föreläsning i gnarp hela dagen.

Av Malin Skogström - 28 oktober 2013 12:05

Med lite film. Är en bra dag på jobbet. Så kan de bli när det är lov. :-)
Skönt att börja veckan lugnt. ;-)

Imorn blir det utbildning/föreläsning i gnarp hela dagen.

Av Malin Skogström - 28 oktober 2013 10:37

Nu har jag fått koderna så jag kan se bilderna på barnen!!!

Åh jag är såååå nöjd!! ;-) ;-)

Av Malin Skogström - 27 oktober 2013 22:45

Kan verkligen inte slita mig från serien.Men jag måste ju sova oxå!!
Det slutar verkligen Aldrig vara spännande!!!
Trodde jag skulle få ett bra avslut på första säsongen. Men det fick jag verkligen inte. Så jag fortsatte att titta o nur jag inne på mitten av säsong 3 och det kommer bara fler avsnitt...
Känner mig trött o tänkte gå o lägga mig efter detta avsnitt men det slutade så himla spännande att jag just nu ligger o försöker se ett avsnitt på surfplattan. Men det vill inte funka, så jag bloggar lite medans..
Helgen gick bra att jobba. Fick dock på 14 mil tor för att jobba igår. Men det händer så sällan så set går bra! :-)
Imorn blir det dubbelpass igen.
Kommer bli en bra vecka tro jag! :-)
Sista osa datum för min fest var idag. Alla utom 1par har sagt om de kommer eller inte. Så får väl fråga dem imorn i se vad de säger.
Ska fixa allt innan det är dax så nu gäller det! ;-)
Ska fixas en hel del o då behöver jag bla namn på de som kommer. ;-)
Dagen är inte slut än. ;-)

Av Malin Skogström - 26 oktober 2013 23:04

Ska man väl ställa tillbaka klockan 1 timme. Nu börjar vintertid! ;-)
Tror ju telen ställer om sig själv..
God natt!

Av Malin Skogström - 26 oktober 2013 21:56

Av Malin Skogström - 26 oktober 2013 13:42

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards