My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Malin Skogström - 19 oktober 2013 22:17

Jag tycker att jag är duktig på att höra av mig, men ibland känna det som att jag ät den enda som gör det.
Kan skriva till Jonas ibland o får inte svar för ens jag kommer hem. :-/
Men då svara han då i alla fall! ;-)

Men det gäller familj oxå o vänner såklart. Jag vill inte vara den som jämt ringer eller smsar eller liknande.
Alla har olika mycket i sitt liv, men jag tycker att om man tänker på en person kan man väl slänga iväg ett sms."Hej. Hur mår ni?" tar inte lång tid att skriva. Sen tar det ju däremot mer tid att svara. Alla hinner inte på.en gång. Medans andra har telefonen tejpad i handen. Ibland kan man glömma o svara till o med. Men ett sent svar är bättre än inget svar alls. :-)
Jag pekar inte på någon, det gör jag sällan. :-)
Känner man sig träffad kanske man ska fundera på om det kanske är så det ligger till..
Så funkar det överallt i samhället.
Parkera rätt, ingen trängsel i kön på affären, inte betala för toabesök.
Att säga Tack är nog det svåraste.ordet att säga för många. Men ett tack är så himla värdefullt! :-) Börja använd det o se vilken effekt det har på din.omgivning

Nu gör jag natt för min del! Lång positiv dag imorn!! :-)

Älskar er alla!! Mina hjärtevänner!! <3 <3 <3

Av Malin Skogström - 19 oktober 2013 20:36

Kaspian lyckades ju skära upp tummen! Oturskillen!
Nu mys i soffan. Imorn blir wn toppendag!! :-D

Av Malin Skogström - 19 oktober 2013 17:26

på att besöket med falukorven ska komma så vi kan börja med middag! :-)
Nu sitter vi fyra hungriga och väntar. Men blir förhoppningsvis en trevlig kväll när de väl kommer. :-)

Av Malin Skogström - 19 oktober 2013 15:34

.. Har nyligen blivit pappa och det är det roligaste som kunde hände. Men tyvärr är mamman den mest hemska person man någonsin kan ha att göra med. Så vi umgås gärna inte med henne. Tur att vår vän inte har mer än deras gemensamma barn ihop med henne..
Vi hör så himla mycket från henne, hela tid. Hur jag stjäl hennes kompisar som från början inte ens vill ha med henne att göra, att vi enligt pappan är idioter och pundare bla (vilken han aldrig sagt). Och fick jag dessutom veta att jag tydligen sprider rykten om att vår vän inte vill vara med sin dotter?! Det var det dummaste jag hört. Det är tur att de finns människor som ser rakt igenom denna människans alla lögner.. Hua!! Vilken människa!
Och sen har hon dessutom vett att påstå att hon har rätt att gå på min 25 års fest?? Vad ger henne rätt att komma?? Ojoj!!
Jag har då hört ett o annat om henne jag med, men vill inte ens tro på hälften för om det nu är sant allt som sägs. Så kan jag bara säga att ungen har en himla tur med pappan i alla fall. Inte lätt att ha en sådan mamma.

Yttrandefrihet!
Love it!!

Av Malin Skogström - 19 oktober 2013 11:38

Känns som ett rivjärn i halsen. Åh, så himla jobbigt.. Men inga ändra besvär ihalsenala fall.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards