My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under oktober 2013

Av Malin Skogström - 6 oktober 2013 12:02

.. På samma sätt som en växt. Om du inre sköter växten kommer den till slut dö. Samma gäller vänskap.

Idag är det jobb på schema igen. Men har två dagar framför mig med lite ledighet. Om man kan kalla det ledighet. Jag ska vara med Matilda på dagis en stund imorn inskolning samt en stund på tisdag. Ska även göra en tur på lite förskolor i svall kommun o lämna nummer. Räknas ju som att söka jobb. :-P

Av Malin Skogström - 5 oktober 2013 19:17

När jag skrev vänner med respektive så menade jag vänner och en vän eller vänner och en sambo/man/fru/trolovad, m.m

Bättre än så kan jag inte förklara dettta.

Och sen kan jag ju komma med påståendet att är det någon som har funderingar kring detta och min fest så skulle jag uppskatta om jag fick frågorna direkt! Ställ dem till mig så kan man få ett direkt och konkret svar så slipper det bli missförstånd.



Nu kan jag komma och låta lite direkt på men det är så här jag känner!

Hoppas verkligen inte att det ska behöva bli mer missuppfattning av saker o ting! =)

Och sen finns det ju en sak till som skall sägas. Det är min fest! Det är ju som bjuder in folk! Det är alltså jag som bestämmer vilka som är välkomna och inte!

Jag har inte bjudit någon som jag inte vill ha här!

Kommer det någon som jag inte vill ha här som kommer de inte att vara välkommen!

Ingen ska få förstöra min fest! Punkt slut!


Till EEMF: DU ÄR INTE VÄLKOMMEN HEM TILL MIG! Och för tillfället finns det inget du kan göra eller äsga för att ändra det!

Av Malin Skogström - 5 oktober 2013 17:47

Ikväll ska jag o min person åka o handla lite mat. :P
Ska bli mysigt att umgås lite på tu man hand. Även om det är på affären. ;)

Av Malin Skogström - 5 oktober 2013 14:11

I november fyller ju jag 25 och der ska ju oklart firas med en fest!! =D vi bestämde oss för att bjuda syskon med respektive samt vänner och respektive. Har skickat några inbjudningar och vi blir ganska många om alla kommer. ;-)
Fick även förtur att få datum till dopetsom vi ska på så nu är det oxå planerat. :-) ska bli så himla kul!! ;)

Jobbar hela helgen nu sen blir det mycket ledigt i veckan. ;) som de ser ut nu i alla fall. ;-)
Ska till arbetsförmedlingen oxå, se om jag ens behöver dem längre. Hehe!! ;-)

Älskar att jag är så uttåtriktad. Har fått många nya vänner nu den senast tiden! Hoppas de håller sig i längden! Några långt bort andra lite närmare. Men alla lika mycket värda!! :-)

..

Av Malin Skogström - 4 oktober 2013 09:45

Jobb i kvissle. Vattna o hämta in post hos mamma.
Middag på birsta. Jobba till 19.
Hem o mysa!!

Sista dagen för Matilda på småbarn! Måndag gäller det!

Av Malin Skogström - 3 oktober 2013 19:11

You gotta love being you, do it like i do!!!

Av Malin Skogström - 3 oktober 2013 09:59

Matilda har fått en kompis på dagis. Skiner upp var gång de ser varan o Matilda pratar om henne hemma oxå. Så himla kul!! På måndag ska jag stanna en stund med Matilda på nya avdelningen. Ska bli spännande. I helgen blir de jobb för mig och kalas för barnens o pappans del.

Av Malin Skogström - 1 oktober 2013 15:34

. . .

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards