My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Malin Skogström - 28 oktober 2013 22:59

Jag har aldrig sett så mycket kräk på en o samma gång från en o samma unge.
Han måste ha legat på rygg o kräkts samtidigt. För han hade i håret, ansiktet, på ögonfransarna, på händerna, det hade kommit på väggen,hela sängen, i lådan med utklädningskläder. Ja det droppade till o med om ungen.
Var bara att slänga han i duschen o städa sovrummet. Slänga sängkläder i tvätten.
Bara lite tur att Matilda sov i vår säng. Hade inte varit kul om.hon hade vaknat av allt detta ståhej.
Nu är det fixat, lillebror sover igen o Storasyster sover inne hos oss.

Imorn får Jonas vara hemma. Jag tar onsdag. Får se efter det. ;-)

Av Malin Skogström - 28 oktober 2013 20:24

Sänder en värmande tanke åt alla mina käraste som bor söderut o drabbas av denna hemska storm!!!

Av Malin Skogström - 28 oktober 2013 14:10

Är vad batteri jag har kvar. Inte speciellt mycket. Ska klara mig på det tills jag slutar ikväll kl 19.
Jag sitter o funderar på det här med festen och det blir bara bättre o bättre. :-) har fått dem allt i dekorationsväg och känns himla bra. Har bara 2 saker kvar att fixa. ;-)
Min person ska fixa en del av det som ingår, mamma har fått ett uppdrag o jag måste färdigställa min kostym..
Men när allt är klar kommer det bli toppen! :-)

Var på birsta igår o kollade efter lite julklappar o doppresenter. Ska bli kul. :-)
Sen var det jobb, jobb, jobb. ;-)

Har börjat få en dunder förkylning oxå. Inte det roligaste.. :-/
Dem ringde även från dagis o sa att Kaspian var hängig. Mycket som är på.gång just nu.

Jag har det bra! Världens bästa man som jämt ställer upp! Underbaraste barnen och ett helt underbart liv!!!
Så glad o nöjd med tillvaron. :-D
<3 <3 <3

Av Malin Skogström - 28 oktober 2013 12:05

Med lite film. Är en bra dag på jobbet. Så kan de bli när det är lov. :-)
Skönt att börja veckan lugnt. ;-)

Imorn blir det utbildning/föreläsning i gnarp hela dagen.

Av Malin Skogström - 28 oktober 2013 12:05

Med lite film. Är en bra dag på jobbet. Så kan de bli när det är lov. :-)
Skönt att börja veckan lugnt. ;-)

Imorn blir det utbildning/föreläsning i gnarp hela dagen.

Av Malin Skogström - 28 oktober 2013 10:37

Nu har jag fått koderna så jag kan se bilderna på barnen!!!

Åh jag är såååå nöjd!! ;-) ;-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards