My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under juni 2015

Av Malin Skogström - 10 juni 2015 19:03

Jösses vad tiden gått fort!!!
Imorn är min sista dag på Alen. Känns lite halvt jobbigt, kommer så bra överrens med dem som jobbar där, trivs dessutom så himla bra med deras arbetssätt. Imorn på n kvällen så är det skolavslutning och jah tänker gå på den, kommer då bli ett riktigt avslut.

Har fortfarande mina downdagar. Dem är färre, men känns fortfarande inge bra alls.
Jag har kommit långt på vägen och jag har dem som funnits/finns där för mig. Mer än någonsin förr. Jag hat försökt rensa ut dem i min omgivning som jag känner inte get mig någon energi alls! Just nu måste jag hålla mig kring folk som är enligt min mening positiv och inte belastar mig med mer bagage än det jag kan bära..

Ha en bra kväll!!!!


Av Malin Skogström - 8 juni 2015 20:44

Ost, kex, korv, paprika, saft, mys med make, bra serie!

Av Malin Skogström - 8 juni 2015 16:44

3 dagar kvar.

Av Malin Skogström - 8 juni 2015 08:03

Orkar inte tänka, orkar inte skriva. Får bli lite bilder istället.

På näset.

God middag med efterätt.

Hemmagjord fruktkorg med eget hemmagjort avskedskort.
Gett till förskolan nu på morgonen. Barnens sista vecka innan sommarlov och byte av förskola. <3

Av Malin Skogström - 6 juni 2015 20:55

Idag har tankarna gått till sommaren och allt som skall ske där, partylite evenemang, schema på jobbet, semester, resor, flytt, m.m
Massa kul, men även en del huvudbry, om man kan kalla det så. :-/
Idag har jag och Matilda varit på kalas medans Jonas o Kaspian körde lite lådor till nya stället, vi har handlat inför veckan som kommer samt packat lite till här hemma. Sådant som ej används.

Lite bilder från dagen.

Såklart hamnar en del bilder på sidan.

VAB

Av Malin Skogström - 5 juni 2015 14:37

Ja det är ju inte så svårt just idag.

Kaspian co. leker för fullt.

Av Malin Skogström - 5 juni 2015 13:41

Min gudson längst till höger!!!!
Namn o ålder från vänster..
Matilda 4 år (1 juli)
Lex 4 år (till hösten)
Kaspian 3 år (12 juni)
Sion 2,5 år
Grim 5 mån

Alla små barnen som inte är så små egentligen!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards