My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 20 februari 2016

Babyshower

Av Malin Skogström - 20 februari 2016 20:59

Idag började jag o Lenitha dagen med klädbytardag på bergforsparken. Gjorde en del fynd som jag verkligen blev böjd med!! ?
När vi är på väg därifrån hem till oss, ringer Thomas o berättar att Sion ramlar i trappan o slagit huvudet! 1177 tyckte garanterat att han skulle åka in o kolla det så vi får i ilfart hem till lenitha. När vi kommer in finna ingen Sion som slagit huvudet!!!
Det fanns en helt underbar vän vid namn lenitha som tillsammans med min mamma hade planerat en hemlig babyahower så i vardagsrummet fanns 8 vänner som hade i hemlighållit det här för mig!!! Helt underbara vänner!!
Blev så himla glad, hade pratat om att det skulle vara kul med en babyahower men inte fått någon aning om att det verkligen skulle fixas så snacka om att jag blev väldigt överraskad!!! Så himla bra!!!
Vill tacka alla som kom. Vill tacka all som önskar mig en trevlig dag pga av detta endamål. Vill tacka alla underbara människor som lyckats hålla detta hemligt! Men vill även tacka The mastermind bakom hela planen!!!
Jag hat haft en helt underbar dag!!! Älskar mina underbara vänner o alla dem som finns omkring mig!!!!
Finns inte ord för hur glad jag blev idag!!!
Här kommer blir bilder från dagens babyshower!!

Vi har ätit lunch tillsammans.
Vi har målat/gjort varsin body. (bild kommen sen)
Vi har haft frågesport, bebisfakta.
Vi har gissat hur många godisar som fanns i en flaska.
Vi har gissat på bebisen vikt o längd.
Vi har gissat namn på choklad. (bajs i blöjan)
Vi har enligt mig haft en helt underbar eftermiddag!!!
Är som sagt tidigt väldigt glad för mina vänner!!! Underbara älskad vänner!!!



Så då är min fråga: Finns det fler därute som vill gissa?? Kan fick inte erbjuda er något pris, då det inte är jag som kommit på leken. :P men får gärna gissa! så himla kul!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards