My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Malin Skogström - 11 december 2014 19:52

Helgen som börjar imorn är ganska fullspäckad! =D

Jag ska ha en visning sedan ska jag hem och lägga in det innan jag och Bästa Lenitha ska gå på SF´s Lucia Movienight!

Det börjar 23:59, förhandsvisning på 3 filmer! Så det kommer bli en lååång natt!! =P

På lördagen sedan är det dax för lilla Filippa att firas!! hon fyllde år i veckan! Stortjej som blivit 1 helt år!!!

Direkt efter det blir det kalas för Sion som fyller imorn, hela 2 år blir den "lilla" killen! =P Efter det vill jag nog bara hem och sova!!

Att vara vaken hela natten och sedan gå på dubbelkalas kommer att vara tufft, man kommer vara lite borta, fast jag hoppas inte det! Men jag är inte den som hoppar över kalas i första taget! =P haha!!

Jag har själv valt att gå på lucia movienight, klart som f*n att jag ska gå på båda kalasen! =P Jag skulle nog inte kunna låte bli att komma på kalas, älskar verkligen kalas, speciellt barnkalas!! ;)

Det bästa med kalas är att man träffar alla dessa människor som man vanligtvis kanske inte hinner träffa eller släktingar som man inte brukar träffa för att man aldrig hörs av om att göra det eller att man kanske ha fullt upp på varsitt håll och det aldrig passar! =)


På söndagen fortsätter det med mys, då ska vi hem till Matildas (som hon kallar det) bästa kompis! =D Hon har många sådana nu! =P

Då blir det lilla julafton med dem för dem ska åka till Rumänien i slutet på veckan och komma hem nästa år (lät ju hilma länge). Om jag inte minns helt fel, så firar dem bröllopsdag här i dagarna oxå! Det ska vi så klart uppmärksamma!!! =D


Näe nu ska jag fortsätta med min bokvikning! Alla som läser får ha en bra kväll!! =D


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards