My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 17 september 2014

PÅ LÖRDAG

Av Malin Skogström - 17 september 2014 19:13

Idag fick det bli VAB då Kaspian blev lite dålig igårkväll.. Jag bestämde att det var min tur att vara hemma så imorse fick lilleman sova längre för att han inte skulle på dagis p tur var väl det för vid lunch idag så kräktes ungen, och det luktade riktigt magsjuka om det. men han har inte gjort det sedan dess, det var tre tillfällen på mindre än en timme men nu har han fått behålla maten och allt annat oxå så jag tror inte på långa vägar att det ems var magsjuka. haha! =P o tur är väl det då jag ska åka imorn.

Imorn åker jag o hämtar Sara för att vi ska bege oss till mamma o sova där, på fredag morgon åker vi tidigt hemifrån för att vi ska komma ner till Öppinge i lagom tid till kvällen. Det blir jag mama och Sara som åker. Så himla kul att vi kan hitta på något tillsammans.

På lördegn åker vi till ULLARED för att spendera hela dagen, jag har en låååång lista med saker som jag ska kolla efter, jag ska bland annat bunkra med en massa vinterkläder då jag måste köpa upp ett dubbelt lager till barnen! =P

Det är tur att jag jobbar så mycket nu så jag kan lägga em klumpsumma på detta! Dessutom så har ju mamma sålt en massa från barnens kläder då de var mindre på tradera så nu har vi dem pengarna att handla för och det är inte lite heller! Ska bli så himla kul. Jag kommer även att köpa upp en massa julklappar samt födelsedagspresenter till dem barnen som fyller år nu sent på året eller tidigt nästa år! =P Måste passa på när jag har möjligheten till det! =P


Lite tråkigt att det blev VAB två dagar nu innan resan, men då hinner jag umgås mer med barnen innan jag åker. Har aldrig varit ifrån barnen såhär länge förrut! Har alltid kommit hem och kunnat ge dem nattpussen eller nått sånt, men nu blir det inte så. Jag tror att det kommer gå bra!

Barnen har världens bästa pappa som verkligen tycker att jag ska åka och unna mig det här, HAn säger att jag behäver detta och att jag har förtjänat det! =D Det är så kul att få höra det!! =) Finns ingen bättre än han! Älskar min Jonas!!!! =D <3 <3 <3


Hoppas alla får en trevlig helg, det ska vi minsann ha!! =D =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards