My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 25 april 2014

Fredag!

Av Malin Skogström - 25 april 2014 08:06

Idag är det fredag o det var väl tänkt att jag skulle jobba men så blev det ju inte, så nu sitter jag hemma och har just druckit lite kaffe, ska ta en sväng om på Birsta sen tänkte jag. =P

Igår var en knepig dag, åkte på Birsta en sväng, köpte det som jag behövde inför sommaren samt kommande dop. Trodde att jag hade allt, men när jag kom hem hade jag inte kollat listan o hade glömte lite grejor, därför jag ska dit idag igen.

Igår var barnen på dagis för när jag ska jobba kvällen hinner inte Jonas hem innan jag börjar, men då visade det sig att han skulle jobba över så jag fick hämta barnen o skjutsa dem till bästa farmorn! Som tog dem från halv fyra till sju då jag hade slutat! ÄR väldigt tacksam för att hon ställer upp så himla mycket! =)


I helgen ska vi fixa husvagenen, har lite grejor att dona på med, men det tar vi o lägger hela söndagen till, det kommer bli toppen. Jag hoppas att det kommer vara toppenväder! =)


Imorn kommer mamma hit så då ska vi ta en tripp på klädbytar, har lite grejort jag ska kolla efter, jag tycker att det är himla kul att gå på dem, även om man inte köper så går jag gärna dit! =D


JAg o mamma har även försökt planera in en ullaredsresa, men som det ser ut nu så får det bli efter sommaren då vi vet hur det blir med mitt nya schema samt hur det ska göras med mammas rygg. Många faktorer som spelar in.


Vi har ju återträff i år, 10 år sedan vi gick ut 9:an. Jag var väldigt velig på om jag skulle gå eller inte, men efter ett långt funderande och lite prat med de närmaste som jag var mest intresserad av att träffa kom vi fram till att vi inte ska gå. Jag ser det som så att de personer som jag verkligen vill träffa och veta hur det är med, dem tar jag mig tiden att träffa oxå! Jag har inget utbyte av att träffa en massa människor som inte kan ge mig den glädjen o positiva energin som andra kan. Dessutom så kanske jag ska jobba den kvällen. MEn jag har valt att inte gå och jag ångrar verkligen inte mitt val över huvudtaget! Är så nöjd med det!! =D


Nu ska jag göra mig klar, kanske slänga på mig lite smink innan jag ska fara iväg o göta klart mina ärenden.


ÄR fint väder ute så jag hoppas alla får en toppendag! Det ska i alla fall ja ha! =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards