My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Malin Skogström - 10 november 2013 22:44

Har just sett nyaste wolverine och jag älskar ju han!!
Xmen serien fortsätter!!!! Gaaah, jag är lite överexalterad!!! Älskar dem filmerna o den karl i dem rollerna!!!!

O vilka avslöjanden, vilken film. Alltså omg vad jag längtar till nästa film!!!
Har just sett rollistan o den kan bara bli bra!!!

Nu sova, varit en bra men lång dag.
Imorn återgå till rutin, jag o Jonas jobba, barnen till dagis och Inge mer sjukdom hoppas jag! :-)

Jag behövde verkligen dessa goda nyheter med tanke på vad som skett i veckan. Men kunde inte förväntat mig.mer heller. Det märks så tydligt på vissa människor vilken typ dem är!

Ny vecka nya tag, bara med positiva givande människor och sen lite tankar mot kalaset som kommer till helgen!

Älskar mina äkta verkligen trogna.vänner Vissa träffar man var dag andra mer sällan. Vissa pratar man med ofta andra mer sällan. Men vet att dem finns där! Ni är otroligt dyrbara!!!
<3 <3 <3

.

Av Malin Skogström - 10 november 2013 14:12

Vi hade en helt underbara kväll. Jag var omgiven av några av de bästa.vänner jag kan tänka mig!!! Älskar er alla!!!

Även att jag har haft helt rätt hela tiden. Älskar min magkänsla.
Gå o lura någon annan. Jag går inte på era lögner o svek! Haha!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards