My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Jobbigt tangentbord!

Av Malin Skogström - 30 januari 2012 20:41

Sitter vid den stationära datorn och tänkte lägga in ett litet inlägg, men vad händer då?! JO datorn kastar bort mig från sidan och allt jag skrivit försvinner, vilket inte är kul alls!

Men jag gör ett nytt försök och skriver om igen!


I lördags var vi på kalas och firade Jonas äldsta brors son, han fyllde 10 förra helgen men hade kalas nu denna helgen.

Vi var dit och gav present samt fika lite tårta. =) Han ville ju ha hockeyutrustning så vi köpte presentkort på Birsta City så han kunde handla det på de stället som han ville.. =)

Han blev väldigt glad, hoppas han fick nytta av de.. =)


På kvällen när vi kom hem hade jag fått en inbjudan av Jonas svägerska om att följa med henne och hennes kompis ut och äta för de var "sambofri" under den helgen, jag hade otroligt ont i ryggen och var väldigt trött så jag var inte motivirad till det alls, men Jonas sa att jag fick inte vara hemma utan det var bara att göra mig klar och åka bort till dem..

Väl där borta kan jag säga att det kändes skönt att få komma iväg lite.. =) Det var längesedan jag var iväg och gjorde något själv utan Jonas och med vänner! Så jag och "miorna" (Mia och Mia) åkte in till stan och väl där inne gick vi till Momento och tänkte att vi skulle äta lite =)

Väl inne visar de sig att det endast kostade 39 kr för tacobuffé, otroligt bra pris! =)

Även att de hade happy Hour i baren! =P Vilek visdae sig vara bra för Miornas del =P

Det bästa var ändå när de skulle gå på toa, de frågade mig vart o jag sa ut i hallen och sen till vänster.. När de kommer tillbaka hade de gått ut i hallen och tagit vänster för tigigt och när de kommit in på herrarnas så var de en karl som sa, ursäkta mig men det här är inte damernas det är längre bort i hallen!! Hahaha, höll på att garva ihjäl mig!! =P

Hela kvällen var väldigt rolig!! Det kan jag defenitivt göra igen! =)

Söndagen bestod av Ikea besök för min och Dannes del och sen åkte jag och Jonas med Matilda ut till Ljustorp och hälsade på Majja och Hugge som har fått en liten Hugo! =D Så himla söt och såå liten, Matilda har aldrig varit så liten, han kändes så himla ömtålig! =) Mysprinsen!!


På Måndagen dvs idag så började jag med att tvätta och städa undan i köket, torka av kaklet osv, blev riktigt bra =P Känns skönt att man kan få tid till de ibland med! =P hehe, när jag kommer till vardagsrummet och tar med mig Matidlda sätter henne vid hennes lilla leklåda, hon ska givetvis ställa sig upp och iväg far hon! Hon puttar sin leklåda framför sig och går själv efter med händerna på den! Såg så himla kul ut, gofisen!! Lilla älsklingen! Hon börjar bli så stor! =) Hon är hela  7 månader på onsdag, och jag kan inte fatta vart tiden tar vägen!! =/

Men det är ju kul i alla fall med att se utvecklingen med mera!


En väldigt gammal kompis kom förbi och hälsade på oss idag, mig och Matilda, En kompis som jag inte har träffat på ja kan inte ens minnas hur länge!! Jo nämligen Anna.Bergström Det var så himla kul att se henne och få prata gamla minnen och skit =D Måste verkligen göras igen! =)


Imorn ska jag på Birsta med Sandra, jag ska även åka och hämta ut alla mina babyboxar som man så snällt kan hämta lite var stans då man är gravid! =P Måste ju passa på när det är gratis! =D

En i stan och en i birsta är det som står på schemat. =) Får se om de innehåller något bra! =)


Lillgumman har nu fått två små rackare till tänder, de sitter i underkäken precis bredvid varann! =D Spännande!


Näe nu ska jag göra mig klar för sängen så jag får sova ordentligt inatt! Ska bli skönt att få sova en hel natt, hoppas jag =P Matilda har vaknat en gång de senaste nätterna men jag tror att det kan bero på att hon är förkyld. =( Lillstackarn! Men de blir väl bättre de med snart men det har hållt i sig för länge nu!! Tråkigt för henne!


Ha En ToPpEn VeCkA!! =D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards