My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Malin Skogström - 20 juni 2011 13:45

En sanning sagd i ont uppsåt är värre än alla tänkbara lögner.

 

 

Finns så himla mkt som jag skulle vilja skriva men  jag vet inte riktigt vart jag ska börja så jag gör inte det... Jag låter helt enkelt bli att yttra mig, det är nog lika bra!


Idag har jag varit till Birsta och köpt en ny almenacka, var på tiden, den gamla har börjat ta slut. Så nu kan jag skriva in alla nya händelser som kommer att ske, bland annat vår lilla resa som vi ska göra till hösten =) Kommer att bli toppen, ser redan fram emot det.. Men det som jag ser mer fram emot är att den lilla snart ska komma.. Har fått ett datum för igångsättning nu.. =) Får se om vi kommer att åka in innan det eller vi får vänta tills det datumet...


Har precis prata med Bea i telefon och det behövdes.. Tur man har vänner man kan ringa när det händer något. Och att de hör av sig och frågar hur det är med en!

Tur man har de människorna i sitt liv, resten kan man vara utan..


Har inga direkta planer för denna veckan, mer än att det är midsommarafton på fredag och att den ska spenderas med trevligt umgänge och bara lung och ro..


Vad ska ni alla andra hitta på under midsommarhelgen?

Kan vara kul att få veta.. =D *Nyfiken!*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards