My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Öväntat...

Av Malin Skogström - 22 september 2011 09:17

..besök? man kan ju undra....


Veckan den går mkt fortare än jag räknat med. Idag är det torsdag och det är inte långt kvar tills vi ska flytta.. =)


I måndags så var det otroligt tråkigt väder så då blev det en sitta hemma dag.. =)

Tisdagen så gjorde jag heller inte så mkt, packade lite till här hemma =)

Gick även en kvällspromenad med Sandra =)

Det är otroligt skönt att komma ut på kvällen nu, luften är så frisk! =)

Igår var jag hem till Bea på eftermiddagen, surrade lite om vad som hänt och vad som ska hända. =)  De ska ju oxå flytta nu, är glad för deras skull. Hoppas de kommer att trivas =)

när klockan närmade sig två ringde Jonas och berättade att Henrik ringt och bjudit dit oss på fika. Han ville ha hjälp med bilen så då kunde vi komma på fika allihopa. =)

Jag tycker det är som sagt tidigare väldigt trevligt då man blir inbjuden på något sånt! =) Så Matilda fick träffa sin gudfar igår =) och två av sina kusiner =) Tea och Natalie. Men tyvärr så kunde inte resten av familjen vara hemma då vi för en gång skull kommer. Vilket nu tyvärr inte blir så ofta..


Idag ska lillebror komma, vilket jag totalt hade glömt bort. Han ska komma hit med bröd som mormor bakat och sen ska vi på birsta för han ska ju snart flytta så då vill han handla in lite saker till lägenheten.

HAn hade packat lite grejor hemma igår och då hade han hitatt ett presentkort på Ikea, själv skulle jag inte kunna tappa bort en sådan sak eller ens glömma var jag lagt det. Det var på 1000 kr. =P

Han är en riktig slarver eller glömsker ibland =P


Juat nu sitter jag och väntar på att kunna ta en duch, Matilda sitter o leker med en bitring, hon har tydligen kul, hon låter och skrattar åt den =P

Igår kom jag på henne med att suga på tummen, vilken jag INTE gillar..

Anser att det är bättre med napp, för den kan du ta av dem, det kan du inte med tummen. Den kommer ju alltid att finnas där =P


Jonas har plockat bort mjölkprodukter fråna sin kost nu för att se om det är de som gör att han blir dålig. Det är inte det lättaste att laga gluten och mjälkfri kost, Men nu har jag börjat vänja mig så nu går det toppen =)


Igår hämtade oxå restaurangchansen häfte hos Henrik, Max han säljer ju i sin klass. Det var lika bra grejor i år som förra, men jag saknar några som fanns förra året, men de kan ju inte finnas med jämt =P hehe =)

Så nu blir det till att hitta något bra ställe och sen äta ute =P hehe =D

ÄLSKAR verkligen restaurangchansen =P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards