My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Fredag igen..imorn..

Av Malin Skogström - 15 september 2011 21:56

Nu går dagarna så hinmla snabbt igen så man inte hinner med..

Händer dock inte super mkt på dagarna men det går undan men jag tycker ändå inte att det går tillräckligt snabbt!

Vill att det ska vara vecka 39 nu!


Har skickat in adressändringen nu så det är i alla fall klart, har ringt och fixat tv, telefoni och internet, sagt upp parkeringen, och tv här, har även varit och fixat våra nya bankkonto. =P Skönt att slippa det gamla, så nu ar vi det med ordnat..


Det som jag ska göra imorn är att ringa och tjata på dem ang bilen så vi kan få rtillbaka den nån gång =) Känns så konstigt att packa in sig i lilla bilen så fort man ska någonstans, börjar bli jobbigt och TRÅNGT! Men det är ju inte så länge till i alla fall.. =P


Igår var jag ute och gick en långprommenad med Sandra, Zingo och Matilda. Hon tycker om vagnen som tur är, men hon gillar inte liggdelen, så den har jag nu plockat bort, och bäddat i sittdelen, men eftersom det är fullt liggläga i den så kan hon ju sova om hon skulle bli trött. =)  I måndags då jag och Lenitha var på Timrå och gjorde lite ärenden så ville hon INTE ligga ner hon skulle sitta så mkt hon kunde, hon kämpade och inte lite heller, Så jag byltade upp täcket och filten bakom och runt henne så hon kunde sitta upp i liggdelen, då var hon nöjd! =)

Det var lika bra hon är ändå för lång för den. =)

Det är tur att man inte ska ha de till vintern. =) Förra helgen var vi till Matte o Mia och åt middag, sen gick vi igenom kläder som Natalie (hennes dotter) hade haft och jag fick plocka det som jag trodde jag skulle andvända. =) Fanns jätte mkt fina saker, som tur var lite större storlekar. Matilda har snart vuxit ikapp Maya i klädstorlek, men inte riktigt än =P


I tisdags var jag även till mamma och gick igenom kläder, en hel ikea påse med kläder hade hon och nu kommer ju alla de roliga kläderna. Bland annat allt som de har fått från USA, Tommys sida av släkten, de kläderna är så himla söta! Skorna som hon använer flitigt är bland annat därifrån =)


Idag kom Majja hit efter sitt jobb, vi surrade en massa och jag gjorde lunch till henne, vi rensad min gardrob, så hon fick lite kläder med sig, vi kollade igenom köket o även där fick hon lite som jag ej ville ha. =P Sen hade jag tidigare under förmiddagen gått igenom badrummet och hon fick en massa där med.. =P Jag skulle slänga det annars så hon tacka o tog emot, jag tror att hon var väldigt tacksam =)


Jag går och funderar på vad jag mer kan packa men vet inte rihtigt hur mkt jag vill ta, det kan ju hända att man behöver det. Packade barskåpet tidigare och det tog upp två bananlådor, tror nog att det är på tiden att tömma det nu =P hehe =)


Vet inte riktigt om jag har så mkt mer ointressant att skriva, mer än att i helge är vi bjuden på middag och det ska bli, ser jag fram emot =)


Näe, nu ska jag gå och göra mig klar för sängen, imorn är det ju fredag igen ! =D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards