My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Påskhelgen...

Av Malin Skogström - 26 april 2011 09:30

Idag är det tisdag men jag är fortfarande helt inställd på att det är måndag för att Jonas var ledig igår.. Denna veckan kommer att gå minst lika snabbt som den förra, konstigt att tiden rusar fram så fort..


Helgen har varit toppen, men jag har haft otroligt ont i både ryggen och "på magen" eller hur man kan beskriva det.. Det är som en sort stickande känsla, det kommer och går som det vill, men oftast då man är ute och rör på sig eller när man sitter still, men skulle jag lägga mig ner speciellt på rygg då slutar det =P Konstigt..


I torsdags så var jag på MCDonalds och tog en fika med Bea, det var himla trevligt vi satt och surrade från nio till kvart över tolv =P hehe =D Bra länge för att vara oss, jag tyckte det var jätte kul och trevligt, gör gärna det igen =D

Vi pratade även om att vi ska ta lite bilder nu inann "skruven" kommer ut. =)

Ska bli väldigt spännande =D Ser verkligen fram emot det =D <3


I fredags var vi och hälsade på hos Matte och Mia, det blev tillslut bestämt att vi skullle grilla med dem så det gjorde vi. =) En himla trevlig och mysig kväll.. =)


Lördagen spenderades hos mamma och Tommy i Njurunda, där blev det först lite påsklunch sen efter det grillade vi lamm och till slut spelade vi lite sällskapsspel.. =) Himla trevligt må jag säga! =D

Söndagen spenderades med lillebror och Jonas det blev först en tripp till Birsta kolla på doppresent till MAya, sen hem och spela lite Risk. =) Var så längesedan som vi gjorde det =)


På kvällen kollade jag och Jonas på "Season of the witch" med Nicolas Cage. Den var himla bra för att vara en medeltids-typ-film, eller vad man ska kalla det =P hehe =D


Gårdagen spenderades med Sandra, Peter och Simon här hemma, vi spela lite tv-spel tillsammans alla fem. Vid fem tiden åkte jag och Jonas hem till mamma igen för de ville bjuda på hamburgare och det tackade vi inte nej till..

När vi ätit upp så åkte vi med grejor till mormor som hade blivit inlagd på sjukhuset. Han har problem med magen, hon och doktorn trodde att det var något magsårs aktigt, men vi får se vad som kommer fram.. Ige kul att hon är där inne i alla fall, även om det skulle vara något litet bara.. Man blir orolig och kan inte sluta tänka på det..


Men man får göra så gott manj kan tills man vet vad det är som egentligen är fel.. =)

Idag ska jag och mamma gå en sväng på Ikea innan vi åker och hälsar på mormor.. =) Efter det ska vi tlll Njurunda så Maya för vägas och mätas, se hur stor hon har blivit =P

Spännande, =D =D


"skruven" som bebisen i magen nu har blivit kallad av Jonas brors döttrar har levt om med sparkar, tryckt mot magen så man kan se hur h*n igger och det ser väldigt kul ut..

Jag har gjort klart i sovrummet där den lilla ska få sova, men har inte bäddat än, det äsgs ju att man inte skall göra det för ens bebisen kommer hem =P hehe får se hur det blir med den saken..

Har även fått en massa kläder av mamma som jag har lagt ner i den lillas byrå, den är nu proppfull =P

Alla kläder, sängkläder och badlakan är nu tvättade så det är inte så mkt kvar nu.. Nedräkningen har börjat =P hehe idag är det precis 7 veckor kvar eller 49 dagar om man räknar så =D hehe  


Näe nu är det bäst att jag gör mig klar och far för att möta mamma så vi hinner med allt som vi ska göra idag..

Ha en toppendag allesammans =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards