My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Äntligen fredag

Av Malin Skogström - 11 mars 2011 09:56

Idag är det fredag och jag sitter just nupå jobbet och har lite tid över... eller egentligen inte, men jag bloggar lite i alla fall...

I tisdags var jag till sjukgymnasten och prtade med henne om ryggenför jag har så otroligt ont i den så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen..


När vi kom in fick jag berätta vart jag hade int och i vilka sammanhang.. Hon gjorde en koll genom att sträcka på mig dra ihop mig och så vidare. Till slut kom hon fram till att det är foglossning. Vilket inte är så himla skönt, men jag kan ju förstå varför jag har haft/har så ont i ryggen.. Jag pratde med henne om hur jag ska göra med mitt jobb eftersom jag jobbar 100% varannan vecka, hon tyckte att om det gick skulle jag dela ut mina 100% på två veckor. Men detgår ju inte eftersom jag går på schema.. Då tyckte hon att jag skulle försöka korta ner mina dagar eller liknande men eftersom vi bara är tre st på d4enna avdelningen kan jag inte dra ner till 50% varannan vecka det blir i sammanlangt 25% av en heltid. Vilken är lite onödligt om man kollar på det..

Så jag ska till läkaren på måndag när jag har slutat jobba och se vad han säger.. Men om det blir som jag tror så får jag inte jobba dessa sista veckorna jag har på jobbet...

Men vi får se på måndag =)


När jag kommer hem så ska Mia komma förbi vi ska kolla på lokalen som hon ska hyra då hon har sin 30års fest.. Vi måste kolla om den ser bra ut eller om den bara är skit.. =)

Ikväll ska vi åka till Ljustorp, träffa Majja och Hugge, vi är ditbjuden på middag.. Sen har ju Hugge fyllt år så vi har köpt en lite present men inget stort, så får se om han blir glad i alla fall.. =)


Imorn ska jag och Jonas, Sandra och Peter ut på Tandori och käka, sen på söndag då ska jag och Jonas på Bio tillsammmans..

Vi firar ju ett år med ringar den 13mars.. Får se om det blir en helg att minnas ;) får väl hoppas det i alla fall =D


Måste bara skriv att jag saknar en viss person väldigt mkt..Och kan inte förstå varför hon gör som hon gör mot mig.. Det hon skrev var nästan det värsta hon kunde skriva, jag blev otroligt ledsen och besviken på det som hon skrev...

Jag skulle gärna vilja ha en förklaring på det hela men det kanske är för mkt begärt.. Sen tycker jag att hon ska ge mig en chans att säga som jag känner det gjorde hon inte.. Det var som att dra av ett plåster! Inge kul alls!



Näe nu måste jag gå och göra lite nytta på jobbet ska snart duka till Luchen sen ska jag läsa för mellanbarnen och efter det då SLUITAR JAG för helgen!! =D Weeii


Alla som läser får ha en bra helg! =) Det ska vi i alla fall ha...

 
 
linn

linn

13 mars 2011 02:12

Usch för foglossning, jag hade lite ont i början av min graviditet men det försvann efter ett par veckor, konstigt det där..Hoppas allt går bra för dig och att det inte blir värre Ha det så bra // Linn

http://lifecanbefun.bloggplatsen.se

Malin Skogström

14 mars 2011 19:11

Ja det är verkligen konstiga grejor det där.. =) Jag fick ju sjukskrivning från jobbet så jag hoppas att det inte sk bli värre =) Ha det så bra du med! =)

 
bea

bea

14 mars 2011 00:22

MERA magbilder ! Mera magbilder! Mera, Mera ! :P

http://beathricensdagar.blogg.se

Malin Skogström

14 mars 2011 19:10

Det kommer, det kommer, det kommer!! =D =D =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards