My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Söndag borde vara slappdag =P

Av Malin Skogström - 20 februari 2011 17:52

   Idag är det söndag o det ska man väl egentligen ta som en slappdag men jag har gjort både det ena och det andra.. =)

Först plocka i lägenheten, sen satt jag vid datorn en stund, och jag har haft en sådandär konstig känsla i magen idag, det har känts att h*n har rört på sig men på samma gång har det känt som att jag ska kräkas, så jag visste inte riktigt hur jag skulle tolka det =P hehe så jag ringde Mia o fråga om hon skulle med på Birsta en svämg o det skulle hon så vid tolvtiden for jag till Timrå o plocka upp Mia och Natalie efter det for vi till Ljustadalen och plocka upp Mia Nr 2.  Sen var det dax för birsta =)

Väl där var vi in på alla möjliga affärer, kollade typ alla vi kom på som var något att kolla, det var tänkt att vi skulle hitta en snygg outfit till Mia o Mias 30års fest men även måste jag inhandla något som jag kan ha på mig på begravningen på onsdag, har som sagt imnte så mkt bra kläder för det just nu. Men hittade inget i den ena stilen eller den andra.. Det blev en klänning på rea, sen vart det inte mer.. =) (i klädväg)


Jonas är ju så inne på det här med Timrå IK så det blev en liten sak till bebisen i det stuken som Jonas valt =P

Det skulle inte förvåna mig om det blir mer av det ska ni se. Jonas gillar ju verkligen dem =P hehe

  


Jag köpte även ett par örhängen, sen var vi in en snabbis på ur o penn o där hittade jag ju två par till men kunde inte välja vilket jag ville ha så jag tog båda, men då var det ta tre betala för två, så det blev tre par till slut.. Så mkt örhängen har jag inte köpt sedan jag vet inte när, men kan behövas förnyas lite på hörhängesfronten =P hehe


Kom även på mig själv att det kanske är lite tajm att lägga ut lite bilder..=) Så här kommer bilder på det som köptes idag även en bild på magen =P hehe

Slänger även med en bild på det nya överkastet som Jonas valde ut igår =P hehe =D


     


Vecka 23+4

  

 
 
Claudia

Claudia

20 februari 2011 19:06

Vill du bli dagens blogg?

http://scenbloggen.com/claudiaandreea

 
Lina

Lina

21 februari 2011 09:58

Stjärnörhängena gillade jag skarpt!

Mysmage! :)

http://lina007.blogspot.com

Malin Skogström

22 februari 2011 08:15

Det bästa med dem var att det var ta tre för två =P

 
Kamilla

Kamilla

21 februari 2011 11:02

Åååh! Mysmage!! :)

http://kamillaveronicas.blogg.se

 
Mija

Mija

21 februari 2011 14:16

Hej Malin!
Skrattade lite när jag såg napparna som Jonas köpt, jag lovar att den dagen vi ska ha barn så kommer Krille att köpa massa Timråsaker han med, han är ju också tokig i dem. :)
Fin bebismage har du fått också! Sköt om er och hälsa Jonas från mig och Krille! Kram

http://mijauz.blogg.se

Malin Skogström

22 februari 2011 08:13

Hej hej =D ja men visst är dom urgillig, ja det är nog inte det sista som kommer att inhandlas i den stilen skulle jag tro =P hehe =D
Allt bra med er annars då?
Vi hälsar tillbaka =D
Kramar! =D

 
Kamilla

Kamilla

22 februari 2011 08:23

Ja, tänk vad lite färg kan göra!! :)

http://kamillaveronicas.blogg.se

 
Mija

Mija

22 februari 2011 09:30

Vi har det fint, börjar ledsna lite på vintern dock. Skulle vara skönt att slippa skotta fram huset hela tiden. ;)
Vi kommer upp till Timrå till påsken, vi får se till att ses då. :) Kram!

http://mijauz.blogg.se

Malin Skogström

23 februari 2011 19:17

Okej skönt att höra.. =) Det är ju tyvärr så när man har hus, men lite vår hade inte varit helt fel =D
Okej, ja men det tycker jag verkligen, har sagt till Jonas flera gånger att han ska ringa o fråga om ni har en helg ledigt men han är ju lite dålig på att ringa ;) hehe
Får se till att det blir en träff =P hehe
KRam!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards