My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Måndag igen

Av Malin Skogström - 7 februari 2011 07:37

Då var det en ny vecka o den spenderar jag som det ser ut nu ledig, men jag har tänkt att jag ska hinna med en massa ändå =P


Helgen har varit toppen, inte så händelserik men ändå har man hitta på lagom mkt!

I fredags så var jag och Jonas hem till Annica o Jonnhy, hälsade på dem surra lite skit o sen efter det skutsade vi folk till stan, vilket inte var världens roligaste men det gjorde vi =P

På lördagen så tänkte vi att v skulle åka o hälsa på Jonas farmor det var så himla längesedan vi träffade henne =)

Vi åkte o hämtade upp Matte o Mia o Natalie sen åkte vi till Aina, väl där vi fick vi fika som hette duga, som vanligt det =D

När vi var klar där skjutsade vi hem Matte o Mia o Natalie som då skulle se hockey, då begav sig jag o Jonas hem, jag började rensa lite som inte var världens bästa ide, för när jag väl börjat så kan jag inte batra sluta...

Till slut så kom jag på den smart ide att jag skulle börja packa ner det som jag ej behöver ha framme så det blev två sopsäckar o en bvananlåda innan helgen var slut...

Kollade även lite på melodifestivalen, tyckte inte att det var några dunder bra bidrag men så är det ibland... Även att jag förstod att Danny skulle gå vidare, hallå, det är ju självklart med tanke på vilken tjejmagnet han är!


Sen kom Sophie upp, vi gjorde grönsaker o dipp sen satt vi oss o kolla på "sex and the city" hon hade inte sett den så det var på tiden..=)


På söndagem så började vi med att ta det lugnt, sova länge o det var himla mysigt =P

Sen åkte jag på Birsta för att träffa Niklas jag är ledsagare åt, vi åt lunch o tog en fika, =) vart en trevlig förmiddag allt som allt.. =)

När  jag kom hem åkte jag o Jonas o panta en massa burkar o flaskor som vi har haft ståendes, men nu åkte dem ut! (del av lite storröjning)

Vi handlade även mat till middagen, vi skulle äta hos Jonas mamma men hennes spis var sönder så då åkte vi till Matte o Mia åt där.. =)

Tror att vi var hemma runt kvart i åtta, jag skynda ig upp för att se solsidan sen blev det att jag glömde slå på tv så jonas påminde mig när jag var mitt i min städning igen att jag missat det, men då såg jag det på internet =P

Rensa lite till o sen kollade jag o Jonas på CSI innan jag bestämde mig för att jag var trött o då gick ja o la mig o eftersom Danne är hos oss hade Jonas inte mkt till val än att komma in o sova lite han med =)


Idag vaknade jag av att Jonas klocka ringde, sen ringde den igen o då klev han upp, då hörde jag hur han väckte Danne för han hade inte vaknat av sin klocka=P tur att Danne har Jonas =)

En halv timme senare klev jag upp o då tog jag en dusch så jag skulle vakna o nu sitter jag här.. =)

SKa spela lite innan jag gör någon nytta o fara till Birsta =) Ska träffa En gamla kompis som jag inte träffa på bra länge, ska bli kul att ses o surra lite=)


Men nu ska jag spela en sväng sen göra mig klar! Ha en bra dag!! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards