My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

En snabbis

Av Malin Skogström - 3 februari 2011 12:51

Sitter på jobbet nu har en kort rast och nu har jag äntligen börjat vakna till lite, var sååå himla trött i morse...

Låg i sängen o kolla på film igår när Sophie ringde och fråga om jag hörde de som skrek i trappen o jag sa ju näe, men när jag stängde av filmen kunde man klart och tydligt höra snubben!!

Danne sov hos oss o kom in och fråga vad det var som hände, jag berätta vad sophie sagt o Danne var tvungen att gå o lyssna.

Vi hör att det bara är en man där ute och han ropar högt på/efter Olof/Ulla Ullander! inte en gång utan många gånger på följd hela tiden.

Sophie beslutade sig för att ringa polisen som skulle komma så fort de fick dit en enhet.

Polisen kom, pratade med snubben och de fick honom att sluta de stod i trappen o prata o de sa så man hörde att de skrämde grannarna..

Han försvann eller blev tyst, vet inte ens om han bodde i samma trapp..

Polisen åkte, han börja gapa igen, Danne blev less och Sophie blev less.. Alla blev nog lite less..

Sophie ringde polisen, Danne ringde polisen, Tom ringde polisen, när danne ringde sa dem att de hade fått in många liknande samtal, men konstigt då!!

Polisen kom igen o jag vet inte hur men de lyckades få tyst på honom, tror att de drog in honom någonstans och sa till honom att han skulle sluta, eller tog med sig honom..

Men det sjukaste av allt är att när Sophie kikade ut genom titthålet på dörren ser hon polisen komma och hur snubben släpper in dem genom porten o när de är på väg upp för trappen ser hon hur hanh springer runt i trappen HELT NAKEN!!!

Hm, snacka om konstig kväll/natt...


När jag skulle vakna imorse så hörde jag inte ens då Jonas klocka ringde vilket jag brukar vakna av, så när min klocka väl ringde trodde jag att jag hde en kvart tills jag skulle kliva upp men inte då... det var bara att kliva upp på en gång och göra sig klar så man kom iväg till jobbet i tid, man vill ju inte komma försent för sent för en sådan sak...


Men nu är min kort rast slut o jag måste nog återgå till mitt jobb innan det kommer in någon som klagar på mig eller liknade =P hehe


Ha det bra allesammans!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards