My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Mycket text..

Av Malin Skogström - 24 januari 2011 12:53

Klev upp halv sex gjorde frukost och klädde på mig, kände mig inte så himla pigg men tänkte att det går över tills jag ska jobba.

Gjorde mig klar och kom till jobbet ca halv åtta, tog emot barnen och fixa till frukosten. När vi satt och åt frukost så började jag nys och hosta så mkt att jag trodde jag skulle kräkas, jag sa till de andra att du får de vara nog och att jag åker hem så jag kan bli frisk igen, så nu sittre jag här, hemma igen med sjukdom i både hals och näsa..

Jag åkte från jobbet vid halv tio, när jag kom hem satt jag mig i soffan och kolla runt lite på datorn med en mysig filt och tv:en på =P


Smårörelserna i magen har blivit större men de förkommer mer sälla nu. Det är nästan så man kan känna det på utsidan nu =D Så himla kul.. =D

Pratade med min älskade Cicci igår oxå, fick veta att hon skulle komma upp och hälsa på så det längtar jag till =D

Och när vi satt och surra så kom jag på att jag måste lägga upp bilder från när vi var där nere =)  Och jag har inga bilder på bloggen varken på magen eller något annat.. så jag får väl se till att skaffa det kanske =P

Kan ju börja med att lägga upp bilder på hur en dag med Cicci kan se ut! =D 


Bowling - Lunch på bowlinghallen - lite bus - läsa saga - laga mat - filmmys..

          


Jag ska försöka att bli frisk så fort som möjligt vill inte vara hemma det är inge kul att vara hemma men kommer ur balas på ett konstigt vis. För när man jobbar så kliver man upp i tid och gör det man ska på dagarna men det gör man inte om man är sjuk, är man ledig som kan man det för då har man dessutom mer ork till att göra det som skall göras.. =)


Danne bor tillfälligt hos oss just nu och det är väl trevligt, men man blir väl less på syskon =P hehe, nog för att det redan är trångt hos oss men nu när Danne oxå är här så blir det ännu mindre känns det som i alla fall..

Har inte fått veta något om flytten än men det kommer väl, pratade med Mia igår och hon sa att det var på G så snart får vi veta när vi kan flytta =P

Är ju bestämmt att vi ska flytta men fråga är ju bara när, hoppas det blir snart =P

Näe nu ska jag lägga mig ner med mysigaset filten som jag kan hitta och starta en film som jag inte sett, kan bli svårt att hitta här hemma =P hehe

´

Ha en bra dag.. =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards