My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Söndag - Slödag

Av Malin Skogström - 23 januari 2011 20:37

Igår var vi ju på kalas igår och det gick jätte bra, Max blev såå otroligt glad när han fick en massa lego. Har inte sett honom så glad på länge =P hehe sååå kul att se att barn verkligen uppskattar det dem har fått i present, även Tea var väldigt glad för sin julklapp, hon fick ju ett HelloKitty spel av oss och det spelas väldigt mkt hemma fick jag höra, =)


Vi var hos Henrik och Melinda till klockan var ungefär sex. Jonas kollade på hockeyn, men han tyckte inte att den var så himla bra med tanke på att Timrå förlorade mot modo..

Vi tänkte åka och köpa något att äta men det blev att vi beställde mat istället och käkade det hemma till ett avsnitt CSI. =)

Efter det kom Sophie och Tom upp och käka lite efterrätt, de stannade till klockan var typ halv tolv.. =) Trevligt att surra lite =)


Idag vaknade jag vid halv tio, då väckte jag Jonas så surra vi lite innan vi klev upp och käka frukost. =) efter frukosten var det dax att börja med allt söndagsarbete =P vi städa lite innan vi hade tvättstugan från tre, ,men innan det åkte jag till Birsta för att träffa Niklas, vi tog en fika och sen gick vi en sväng för att kolla efter modelflygplan. =)

När jag kom hem var det tvättstugan sen tog jag och Sophie en lång promenad det är bra att hon drar med mig ut. =)

Jag har sagt till henne att tvinga mig =P hehe =D


När vi kom tillbaka så spelade jag lite sims2 med Anni, vi har ju en tävling jag och hon, så jag måste försöka att vinna nu =) men det går inte så bra som jag trodde att det skulle göra.. =)

Idag var det min tur att laga mat så det blev korv och stroganoff, men jag gjorde lite mkt mat så det blev middag till mig och Jonas, och 7 matlådor, men det saknades ris till tre stycken så det fick jag fixa efter vi ätit och fixat disken.. =)


Nu har jag precis sett klart på solsidan och dem är ju helt hopplös alltså, så himla sjuk att man inte kan låta bli att skratta åt dem =P hehe

Nu sitter vi och tittar på Timeout medans jag bloggar lite sen klockan nio är det tänkt att vi ska se en film innan det är dax att sova igen...


Imorn jobbar jag länge det är ju APT, tyvärr, men det blir extra timmar som jag kan dra av en annan dag så jag kan sluta lite tidigare vilken kan vara väldigt skönt, det är det bästa med att lägga eget schema =D


Näe nu ska jag fixa lite kallt vatten och ta en glass!! =D Mmmm så himla gott =P hehe

Ha en bra kväll ellesammans.. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards