My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Lördag 22 Januari 2011

Av Malin Skogström - 22 januari 2011 12:57

Sitter i soffan just nu funderar på om jag verkligen kan ha de kläder som jag har på mig nu när vi ska åka bort, vi ska ju på kalas hos Jonas brors son Max, han fyller nio idag och vi ska dit och fira honom.. =)


MEn när det gäller kläder så blir jag duktigt irriterad, har fixat byxor nu i alla fall så jag har lite att välja mellan(som tur är) men tröjor, jag har försökt pussla med alla dem gamla tröjorna jag har men det finns då f*n ingen som jag kan ha som sitter bra, antingen så är den för kort, täcker inte hela magen eller så trycker den för hårt över brösten så det blir trångt, men till slut tror jag att jag hitatt en tröja som jag kan ha, tur att den är lite töjbar =P hehe

Innan vi åker till Max så ska vi mellanlanda hos Bea, jag måste hämta lite bilder som vi knäppte då jag var till henne i torsdags.. =)


Ikväll blir det till att tömma lite i sovrummet, innan vi ska ner till grannarna, om Jonas känner sig bättre, han är ju lite dåligt fortfarande, förkyld och ont i halsen är inge roligt, så jag håller mig så långt borta jag kan för att han inte ska smitta mig =P

Det är mkt som måste rensas nu innan vi blir helt klar så det är väl bara att börja =)


Näe nu ska jag ta och fixa till håret innan vi far, ha det så gott i kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards