My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Resedagbok - Dag 12

Av Malin Skogström - 19 januari 2011 19:09

Fortsättning på dag 11...

På kvällen efter ett avslutat parti Phase10 så åkte vi hem till Annis bror Jens och träffa honom och hans tjej och barn..

De ville bjuda på lite fika inna vi for hem över.. =)

Det blev fruksallad med ANNANAS i =D=D=D sååå himla mumsigt.. =)


När vi kom hem från dem var det packning som gällde sen var det dax att sova.. =)


Söndag 16/1

Idag klev vi upp halv åtta, åt frukost och packa ut i bilen sen for vi från pappa halv nio. =) Då var vi på väg hem, äntligen =D

När klcokan närmade sig halv tolv passerade vi skövde och var på väg mot Jonas kusin Linda. =)

Vi kom dit cs tolv och då bjöd hon på luch, det blev chile com carne med ris och rostad macka!=) Till efterrätt blev det glass med maränger och cola sås. =)

Vid tretiden kom vi på att det kanske är dax att åka hemöver. =)


Det är lite kul ändå, vi åkte genom i princip halva sverige och det var 2+ grader hela vägen(nästan) slog om till 0 gradigt i Hudiksvall.. =)

I gävle tankade vi och köpte oss lite mat så vi inte skulle vara hungriga då vi kom hem.. =9

En låg resa vill jag lova, vid kvart över elva kom vi till mamma och lämnade av hennes grejor för att sedan snabbt åka vidare hem, vi kom hem strax efter elva..

Då bad vi Sophie hjälpa till att bära upp och självklart gjorde hon det, Danne kom oxå och hjälpte till =D


Vi kom i säng och sov när klockan var tolv tror jag..

Det var en otroligt lång dag, men sååå himla skönt att äntligen vara hemma...

Kan säga att jag aldrig saknat mina egna kuddar så mkt som jag gjort när jag var hos pappa.. =)


Hade en väldigt bra och roligt resa =) Skulle göra den igen om jag kunde.. =)


Men nu var denna resan slut för denna gången.. det kommer fler resor andra gånger..=)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards