My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 31 december 2015

Årets sista inlägg??

Av Malin Skogström - 31 december 2015 11:23

2015

Året som gått har varit både bra o dåligt. 

Jag har mått både bra o dåligt. 

Jag har gått framåt men samtidgt känns det som att jag har stått stilla vissa stunder.

Jag hade en väldigt tuff period i våras som gjorde att jag total-krachade känslomässigt!!

Det var väldigt tufft. Alla runt omkring hade märkt det men inte jag själv. Många asspkter som spelade in i det men jag tog mig ut på andra sidan och i o med krachen kände jag ett stort behov av att rensa bland mina "så kallade" vänner, vilket gav ett bra slut resultat.

Inte för att jag gjorde någon speciell ansträngning för att välja bort, jag valde helt enkelt att inte höra av mig till människor, jag höll mig för mig själv, det fanns dem som höll sig kvar, fortsatte hålla kontakt med mig trots att jag inte var speciellt duktig på att svara själv. Så när jag väl kände att jag klarade mig ur den jobbaiga period som det  var så visste jag klart o tydligt vilka vänner som fanns kvar där för mig! Vilka som hade valt att hålla fast vid mig trots att jag kanske var på väg bort. Dem som kämpaade för att få vara en del av mitt liv. Det är jag fruktansvärt tacksam för, nu är det min tur att vårda den vänskapen! o jag kommer att göra det såååå himla bra!! 

Tack till alla som funnits där för mig i ur i skur o väntat på mig! Nu vet jag vilka jagk an luta mig mot då det är svårt, nu vet jag vilka som vill vara en del av mitt liv. Nu vet jag vilka som är värd min energi!!


Men året har oxå varit bra! Vi fick något som vi väntat på väldigt länge, ett plus på stickan, vi fick ett positivt besked, det beskedet har jag kunnat leva på länge o gör det än!

Vi har flyttat till hus, vilket bara visat sig vara toppen, jag har bundit nya bekantskaper, jag kom in på teckenspråks-kursen, jag fick mitt första fadderbarn! Supergulliga underaba Grim som dessutom har sin ettårsdag idag! Stort grattis till gokillen som numera blir lite av en storkille =D


Jag ser verkligen fram emot året som komma skall, ser fram emot vad det kommer att ha med sig. Nu när jag har en helt annan syn på livet så tror jag att det bara kan bli positivt! Vi har mycket att se fram emot under det kommande året. Saker som jag verkligen längtar efter med förtjusning! 


Jag hoppas att alla som läser kommer att ha en superbra nyårsafton och en underbar fortsättning in på det nya året!


Ikväll blir det brakmiddag med trerätters tillsammans med underbara vänner med familjer och så lilla gudsonen såklart, vill inte misas 1årsdagen! Ser fram emot ikväll, taggad som bara den! Kommer bli en superbra kväll o natt!

Nu ska jag ta mig en lite powernap, kan vara behövligt då vi ska vara vaken länge o jag numera kanske inte orkar med det på tanke på den "lilla" mage som jag numera fått!!


HA en underbar kväll alla vänner, trogna läsare, samt ni som fortfarande inte vågar erkänna att nu läser, men jag gillar er ändå!! Vet att nu finns där! SÅ därför sänder jag en god tanke! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards