My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 8 november 2015

Underbara gruppmedlemmar

Av Malin Skogström - 8 november 2015 14:38

I vekcan som varit har vi haft innevecka på skolan! 

Jag ser verkligen fram emot dem här veckorna, det är så himla kul att få träffa alla dessa människor! =D 

Måndagne kom vi till skolan en timme tidigare för att vi skulle kunna umgås lite innan det var dax att börja jobba med skolarbete på riktigt :D

Hela veckan gick så himla fort! Förstår inte vart tiden tar vägen!!!!

Missade en dag på inneveckan för att vi var på begravning. Tråkigt i båda fallen, både att missa skolan samt att gå på begravning. 

:)

Innan lovet hade vi fått information om att en del medlemmar i kursen hade valt att kliva av pga många olika anledningar. :( det var himla tråkigt, men vår grupp har haft ett underbart-super-duper-bra-sammarbete och det säger vi till varann hela tiden! Känns så himla kul att alla i gruppen känner lika och att vi kan vända oss till varann oavsett vad det gäller!!!

Jag verkligen ÄLSKAR MIN GRUPP!!!!

Så när informationen om att grupperna skulle delas om så blev vi i vår grupp helt utom oss av irritation, vi som har ett så underbart sammarbeta, varför ska vi behöva dela på oss. Vi sa det här till lärare på måndagen! Vi vill inte dela på oss, vi trivs, osv. Då fick vi svaret: Grupp ett (vilket är vi) behöver inte delas! Anledning, vi har ett så bra sammarbete och att det syns att vi fungerar tillsammans, vi är dem enda som inte skulle behöva delas på!! Vi vart så klart sååååå nöjda!! SÅ jag kan fortsätta ÄLSAKA MIN GRUPP ett tag till!! =D Förhoppningsvis tills skolan är slut den 3 juni.

Fick även berätta för lärare samt klasskamrater att jag ör gravid och den lilla kommer i mars. Vi gick då igenom våra inneveckor till våran och det ser helt underbart ut! kommer ett lov lagom tills dess att vi är berkänade och sedan en inne vecka 2 veckor senare. Så kursen är som gjord för min graviditet! Känns jätte bra! Och att det är på distans gör att det är mycket lättare att genomföra den ända till slutet!! 


Imorn är der dax för ännu ett Ultraljud, vilket jag absolut inte har något emot! En extra till på bebisen skadar ju inte! Första gången vi var in kunde dem inte mäta allt dem skulle mäta så därför skall vi dit imorn igen =)

På tisdag har vi pacerat halvvägsgränsen och har bara den sista delen kvar! Könns s himla otroligt kul att det går så fort!


Jobbar fortfarande och det känns så bra att kunna göra det, har världens mest underbara chef som kan göra ett bra schema som passar mig och mina behov. Om hon inte hade kunnat fixa utifrpn ad jag kan o inte kan hade jag nog inte kunnat jobba! Min plan är att jobba så länge det går, eller så länge som jag fortfarande kan genomföra dem uppgifter jag blir tilldelad. Känns lite jobbigt att behöva sluta jobba när man trivs så himla bra!!! =D


Nu skall jag återgå till vårt söndags fixande. Vi har idag, krattat löv, spelat spel, pyssla på matildas "slott" och bakat bröd, både till jonas o barnen samt glutenfritt till mig :D Underbar söndag! 


Ha en fortsatt bra dag!! =D det ska jag ha!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards