My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Malin Skogström - 13 oktober 2015 15:01

Den här veckan har börjat helt otroligt bra. 

Pluggandet kom igång med en skjutande start, det gick superbra! Kom iväg med två och en halv uppguft, tyckte att det flöt på underbart bra igår. Så nör tisdagen kommer och jag är på samma humör som igår, vilket var ett toppen humör fortsätter jag överraska mig själv. Gizmo fick sig en klippning i morse medans jag o Sara tog en fika på Birsta, efter det gick vi en prommenad med hundarna och avslutade med lunch tillsammans. Himla kul att bara få umgås utan att ha något speciellt krav på vad!!

Ja just de sprang in en snabbis på HM och fyndade mig ett par byxor, kände att jag behövde det! Köpte inga när vi var till Ullared, hittade inaga som jag kände var jag. =D

Fick smakråd av Sara och det kändes topppen! 


När jag kom hem läste jag igenom posten, svarde på mailen/rättade mina fel i inlämnade uppgifter samt bara tog de lugnt. 

Jag ska strax göra mig lite middag innan jag ska bege mig till jobbet för ett kortpass. När jag kommer hem ska vi i min grupp avsluta dagens grupparbete och skicka in det! =)

Jag är sååå himla nöjd med min grupp, alla är så himla mån om varann och vi hjälper varann i den mån vi kan. =D


Idag ska jag även hämtat ut ett partylite paket som kommit på posten, älskar att få hem dem där lådorna! Så kul varje gång, även om det inte är jag som skall ha allt utan det mesta ska till min värdinna så är det helt underbart!! =D


Imorn skall Jonas jobba över så jag o barnen får laga mat själva, men det går så bra så, är roligt när dem vill hjälpa till så himla mycket. 


Kaspian och Matilda älskar att bo här, dem har egna rum, dem trivs med att ha en egen tomt, dem har bra kompisar på förskolan. Känns jätte skönt.

Om precis en månad, dvs FREDAGEN DEN 13 november firara jag och Jonas 6 år. eller det var rättare sagt 6 år sedan vi träffades! Tycker att tiden går så himla fort, kan inte riktigt fatta vart tiden tagit vägen.


Kaspian har fått sin kallelse till ULTRALJUDsundersökning av njurarna, i december var det bra precis 2 år sedan han var in sist och kollade, så nu är det lite nervöst om vad dem kommer att se och hitta. 

Kaspian ha byggt ett himla bra band till sin Gudfar, Fadder, eller vad man kallar det numera =D Men han är ju även morbror. Men det hör inte hit! Han älskar sin DANNE


Pappa var hit i början av oktober och han kommer upp igen i december, både jag o barnen tycker det är himla roligt att han kommer så ofta nu! Roligt att han kan komma så ofta!!


Idag har jag även ställt upp för en VÄN I NÖD! Jag kan vara himla snäll ibland! Fast bara om jag  vill! 

M har ju åkt av vägen med sin bil o slagit en volt, vilket innebär att bilstolarna till barnen oxå blir krockade och oanvändbara. Så jag sa att hon kan få stolen från Kaspian som vi egentigen skall kasta för den är på gräsen att bli för gammal, men hon kan få den så länge!! 


Nu ska jag göra mat, ha en trevlig vecka allesammans! =D =D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards