My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under augusti 2015

Av Malin Skogström - 21 augusti 2015 22:22

Imorn flyttar vi!!!!!!

Av Malin Skogström - 19 augusti 2015 06:11

Ifag blir det 3 olika "jobb" som skall ske. Först blir det öppning på Alen. Sen blir det personalmöte med schemaläggning sist. Ett kort Kvällspass!
Idag får vi även tillgång till vårt nya boende. Jonas ska dit och måla taket idag, kommer bli så bra!!
Längtar ännu mer efter lördag nu! Känns som att vi bor i kartonger just nu! :-P

O folk! Blir tokig på folk som inte kan tänka efter Innan dem öppnar käften! Blir ju deras huvudbry, men tråkigt att man ska behöva få så fula ord mot sig av ingen anledning!

Nog om det!
Imorn blir det till att fara med en massa grejor som jag inte vill ska åka med flyttlasset. Saker jag är lite extra rädd om flyttar jag gärna själv!!

Längtar, längtar, längtar efter massa saker just nu!!!! Ser fram emot det som komma skall!!!

Av Malin Skogström - 16 augusti 2015 17:54

Bra helg!!!

Av Malin Skogström - 13 augusti 2015 22:06

Klädkod för lördagens konferens!
Längtar!!!!
Behövs lite finjustering men det fixar jag imorn!! Nu sova!! <3 <3 <3

Av Malin Skogström - 13 augusti 2015 17:03

Imorn är det äntligen dax!!
Imorn åker vi på äventyr!
Imorn!!! Ser så mycket fram emot
Imorn!!!!! :-D

Av Malin Skogström - 12 augusti 2015 15:34

Idag är det onsdag!
En helt vanlig onsdag!
Jobba två korta pass till sedan blir det semeater 3 dagar och sedan jobb 4 dagar och efter det är det äntligen en efterlängtade semestern här!!
Jonas kliver på semester på torsdag, dvs imorn. Han längtar, första semestern på 2 år! Jösses vad skönt för honom.. :-D

Många tankar, idéer och åsikter!
Men nu är det slut på hemligheter!
Alla som läser får ha en fortsatt trevlig onsdag!!

Av Malin Skogström - 11 augusti 2015 09:20

Vecka 8 idag.
Har mått väldigt bra hittills. Inga större besvär, mer än äta oftare. Upprörd mage! Men just idag är min mage inte alls Oki!! Lite liknande småkramper, frukost är intagen, till o med lite frukt, men det släpper inte. Ligger just nu i soffan med barnen och set tv, medans jag försöker få det onda i magen att försvinna. Ikväll skall jag jobba ett kort pass och dessutom ha en på n intro, behöver jobba idag, men jag har ju lite tid på mig att bli piggare.

Nu tycker jag att det känns jätte spännande med en graviditet till, jag är väldigt taggad!! Haha!
Så det flyter på bra tycker jag!



Av Malin Skogström - 10 augusti 2015 11:23

Snällaste lillebror och sambo bjuder mig o Kaspian på fika idag!! Snälla dem är!! Tack!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards