My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Malin Skogström - 24 maj 2015 11:50

Jag har många funderingar och jag får ju tid att tänka på dem nu i min ensamhet.
Min största fundering är, vart är alla mina så kallade vänner? Har jag några vänner? Om svaret är ja, vart finns dem?
Om det är så att jag märker att en av mina vänner mår dåligt, då skulle inte jag gömma mig, hålla mig borta, o definitivt inre slita höra av mig eller ge dem space om dem inte bad om de specifikt. Jag skulle välja att ringa, inte för att fråga en massa utan bara för att lyssna på dem om dem har något att säga. Finnas där, genom att komma med förslag på aktiviteter, dyka upp för att jag kan, helt enkelt finnas där.
Det kan man göra på så många vis.

Påstår inte att någon måste göra det här, men såhär skulle jag gjort. 

Varför ska jag som redan har för mycket tryck i mitt huvud behöva känna att jag ska höra av mig för att behålla mina vänner??


Jag säger inte att alla är som jag, men jag trodde att jag hade fler vänner än vad det verkar som just nu. Jag har många bekanta, det säger jag verkligen ingenting om, men riktiga vänner. Ja just nu känner jag mig ganska ensam.
Den stora frågan är, vad skulle du göra med en vän som mår dåligt?

Jag vet vad jag skulle gjort! 


Idag är en dag! Ser fram emot kvällen! 

Av Malin Skogström - 24 maj 2015 08:54

Skönt!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards