My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under mars 2015

Av Malin Skogström - 9 mars 2015 12:03

När det gäller allt!!!

Av Malin Skogström - 9 mars 2015 07:23

Håller tummarna för fint väder idag med!!!

Från morgonprommenaden.. :-)

Av Malin Skogström - 8 mars 2015 12:30

Njuta av solen på jobbet är ju lyx!!!!

Av Malin Skogström - 8 mars 2015 10:01

Blev ett besök för lille kaspian igår. Blödde näsblod, hostade, hade 39,9 i feber.
Efter 3 timmar där fick vi diagnosen öroninflammation. IGEN!!
Bara att medicinera och kurera!

Dumma bilder som hamnar på sidan jämt. Trött kille somnade hos läkaren.

Av Malin Skogström - 7 mars 2015 22:01

Det du inte gillar med dig själv
själv,
Älskar någon annan!
Bra budskap!

Av Malin Skogström - 7 mars 2015 13:45

Sitter vid datorn och bloggar lite medans filmen laddar på ennan flik, men det är inte så himla lätt eller kul att skriva med detta tangentbord! Tror att det kan finnas cola under och mellan tangeterna, speciellt spaceknappen, den är extra jobbig!

Fick dessutom en fot knät nu, ännu svårare att skriva. Kaspian är hemma sjuk idag, han har feber, jag har ont i halsen, han hostar, jag hostar, så ser våran dag ut just nu, jag försöker bli bättre så jag kan förbereda mig på att jobba, jag hoppas att han blir pigg snart, för det blir jobbigt att VAB en hel vecka till, Jonas har oxå varit sjuk, så jag hoppas att dem blir friska och att jag slipper bli sjuk innan måndag.
Idag är det 40års kalas för Henrik, Jonas äldsta bror, jättekul, men jag stannar hemma med en sjuk liten kille, 39,4 grader i feber är inte riktigt bra, han är så himla slö så han behöver verkligen vila allt han kan nu!


Skrev om en pysslig present som vi gjort till Henrik igår, nu har dem fått den alltså kan jag lägga upp bild på mitt fina mästerverk! Så himla kul med dessa prsenter! =D NÖJD!!!


En "öltårta" med ett presentkort och lite lotter och tilltugg såklart!! =D

      

Av Malin Skogström - 6 mars 2015 23:34

Nu är det mycket födelsedagar här i vår.
Jag vet själv hur mycket jag uppskattar ett presentkort, hur glad jag blir när jag får det. Men hur tråkigt är inte det att ge bort! Barnens kusiner börja bli stora, det är bara presentkort som gäller där. Jonas bröder o sambos fyller år (vi firar bara jämt o halvjämt) och jag vill självklart ge bort det som personen i fråga vill ha. Men denna gång liksom alla andra gånger tycker jag att det är såååå tråkigt med ett litet kuvert. Nej, det ska finnas lite idé o tanke bakom, en överraskning men ändå det man vill ha!!
Jag har såååå himla många idéer till det, denna gången har jag nog överträffat mig själv! Har tidigare gjort ett pengaträd (borde finnas bild), en låda med olika sorters påsgodis och alla påsar har en summa pengar på tejpad. Eller varför inte en skattjakt med ledtrådar som till sist leder till det du vill ha!
Jonas bror fyller jämt och skall firas imorn och jag har gjort något kul, enligt mig själv i alla fall! Jag är såååå nöjd, har bild, får lägga upp när den har
har leverats.
Barnen är inte jättepigga, M är feberfri men nu har K börjat bli slö! Får se hur vi planerar morgondagen.
Nu måste jag sova! Har fått beställning av pappa som jag ska åka o hämta ut imorn!
Hoppas jag slipper bli sjuk! Har inte tid med det, fick en massa jobb till veckan som jag gärna vill jobba!!
Alla som läser får ha en bra helg!!!
<3 <3 <3 2

Av Malin Skogström - 4 mars 2015 16:55

Idag tror jag det sista avsnitt av PLL för denna säsong släpps på swefilmer!!
Det är såååå spännande nu att jag inte riktigt vill att det ska vara slut!!! Hoppas den sänder fler snart! Annars måste jag kanske ta till plan B o läsa böckerna!

Vem är A o när får vi egentligen reda på det???!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards