My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 18 november 2014

Nymålade naglar och jobbigt internet!

Av Malin Skogström - 18 november 2014 15:04

Sitter och tänker att jag ska blogga lite nu medan maten kokar, men då började internet att strula, stängde av sig själv och startade om system osv. så då fick jag vänta. Nu håller äggen på att koka istället =P

Så jag bara bara ett par minuter innan jag ska gå och äta för att sedan ska jag göra mig klar och jobba igen! =)


Passade på att måla naglarna lite nu inför kalas imorn. SJälvklart får alla som vill komma och fika, drop in hela dagen, men meddela gärna mig om ni kommer så jag är förberedd på att plocka fram fika, fixa kaffe eller att vi inte just precis då sitter och äter lunch! =)


Både jag och barnen är lediga imorn ska bli skönt atta bara vara hemma hela dagen och ta det lugnt, med tanke på att jag jobbar hela helgen. ;)


Ikväll ska jag till C och prata lite PL intro, jag ska ha party på torsdag så jag ska se hur det går, jag kanske är superkass, haha!!! =D


Söndagen gick toppen alla var glada och nöjda. blev till och med över =P hehe

Matilda har börjat med att låtsas en massa just nu så det är himla roligt att lyssna på henne då hon pratar! =D hehe

Kaspian bara pratar mer och mer nu har han till och med börjat försöka i alla fall härma det som man säger!


Dem sover bra på natten och dem somnar som dem ska! =D Livet är toppen! =D


GLÖM INTE VAD DET ÄR FÖR DAG IMORN!!!!


FN´s Världstoalettdag! Det är himla viktigt att komma ihåg! =D


Ha en bra kväll!! =D <3 <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards