My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Malin Skogström - 7 augusti 2014 11:40

Träningskläder idag, måste ha riktiga kläder om jag sks fortsätta springa.
Ikväll blir det ett långpass till med Iulia. ;-)
det är såhimla kul att jag har hittat någon att springa med som håller samma tempo. ;-)

Justnu håller jag på att göra köttfärsbiffar med lök, bacon o vitlök i.
Sedan ska jag börja på middagen direkt efter, blir gryta medmassa , gott i. :-)
Idsg känner jag att jag ville göra riktig mat, behöver lite matlådor oxå.

Imorn blir det jobba och sedan är jag ledig lör o sön.
Lördag blir det 60års kalad för Jonas mamma. Var väl tänkt att jag skulle hjälpa henne o planera allt, men hon ville inte ha det som jag erbjöd så då fick hon fixa själv o jag tror att det kommerbli toppen. ;-)

sömdagen ska vi göra hemmagjord pizza bara för att vi kan o har den tiden tillsammans, jag tror att det blir så i alla fall, men det kansKe kommer något annat i vägen som är roligare. ;-)

Matilda var till tandläkaren igår och det gick super, dem sa att hpn var jätte duktig o hade fina tänder. :-) så himla kul att höra!!:-) .

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards