My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Malin Skogström - 7 juni 2014 20:26

Idag har jag jobbar 9-19 och då passade Jonas med barnen på att åka till mamma som fyllde år i torsdags, för att fira henne, sen bestämde de sig för att de skulle stanna o sova i husvagnen. Så jag är hemma själv och kommer sova själv, =P Knepigt tomt, men det ska väl vara skönt att få en ensamkväll här hemma??

Jag kommer ju träffa barnen imornkväll igen då jag kommer hem från jobbet =P


Så nu har jag tv på och bara slötittar lite medans jag läser bok och bara tar det lugnt, eller ska göra detta igen snart, tänkte slänga in ett inlägg medans jag kan sitta vid datorn utan störning =P


Veckan som kommer är smockad med grejor men det kommer gå bra! =) Vi löser det alltid, men det är som jag nämnt tidigare min sista vecka på ljustadalen. Kommer bli tomt på dagarna, men jag får mer tid till barnen!! =)


Nu ska jag slöa!!!

Ha en bra kväll allesammans!!! =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards