My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Malin Skogström - 14 april 2014 18:13

Jag frågar några barn i klass 2: När är man vuxen o hur vet man det?
Första spontana svaret blev: När man äter mycket!
Vid senare eftertanke kom svaret: När man har fyllt 20.
O ännu senare kom svaret: Aldrig! ;-)
Många förklaringar till varför. Men barn är så himla roliga.

Av Malin Skogström - 14 april 2014 07:11

Kan det vara något kanske, känns inte som att denna veckan kommer att bli så himla stilla =P haha

Idag är det 2 år sedan mormor gick bort, pga cancer i magen. Ingen kul dag alls. I lördags var det 4 år sedan Jonas styvpappa Janne gick bort. Inge kul de heller, men tiden går så himla fort.

Denna veckan är en lååång vecka.

Börjar veckan med att bara ha en bil, vi har som tur är löst det med lillebror fått låna hans bil om jag skjutsar han på jobbet så det gör jag såklart, även hämtar honom! =D

Jag har dubbeljobb idag 8.30-19

Imorn blir det jobb 8-13 - hem o gå med hunden -möte i stan 14-16 - Jobba kväll 16-19

Blir en mycket hektisk dag, men förhoppningsvis med ett bra resultat.

Ondag och torsdag har jag 8-16 Sen kommer den långa påskhelgen.

fre-lör-sön 9-19

Blir ingen påsk hemma för min del inte, jag kommer att vara o jobba, men vi firar det inte speciellt mycket så det gör inget.

Det var den veckan det. Inga direkt stora planer för mig mer än Greys onsdag innan min bästa vän åker till Italien, kanske kan vara bra att få umgås lite innan. Har en hel del att prata om =P


Har haft konstogt ont i benet/låret hela helgen o det verkar inte som att det släpper, har ingen aning om vad det kan vara, men troligtvis så kanske det kan vara en sträckning i en muskel eller liknande, inget allvarligt (hoppas jag).


Nu sitter jag och äter lite frukost innan det är dax att åka och lämna Gizmo hos lillebror för idag blir det hans som får ta lunchprommenaden med honom ! =P


Måste kanske försöka hitta lite dopkläder oxå, kan ju vara kul att ha något nytt. Matilda o Kaspian har fått nya kläder, o jag tror att jag har hittat en tröja som jag kan ha men har inte bestämt mig om jag ska köpa den eller en annan. =P

Jonas är lite mer alldaglig o säger, ja men jag har kläder.


Är så himla sugen på att gå till fotograf o fota barnen men jag hittar ingen som inte kostar en hel förmögenhet att gå till o få lite bilder, så jag är lite kluven, har spånat lite med Mia men jag får se hur vi löser det! =P


Näe nu ska jag gå o göra mig klar innan det blir prommenad med Gizmo och sedan avfärd till jobbet! =)

Tror det får bli jobbjockan idag med, hade den igår o den är himla skön, inte lika varm som den andra jag har! =P

HA en bra vecka allesammans, jag uppdaterar när jag kan o känner att jag hinne =P haha



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards