My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Malin Skogström - 27 september 2013 19:46

Idag hämtade jag o Jonas barnen tillsammans! :) då passade vi på att kika in på Matildas nya avdelning. Visade sig att hon gillade den väldigt mkt! Kommer bli toppen set här! :)

Av Malin Skogström - 27 september 2013 09:36

Det här är bara för mycket. Hinner inte med, förstår inte vad folk tänker, vet inte hur det ens går ihop.

Pratade med pappa här om dagen. O jag vill ju att han ska komma hit så jag får umgås med honom. När man får besökande från långt iväg då gör man man självklart allt man kan för att få umgås lite på tu man hand! :) det gör jag i alla fall. Hur ska man annars få egentid om de man håller kär bor så långt bort. :/

Har lämnat doppresenten. Så det är avklarat. Eftersom vi inte kommer på dopet kunde det skönt att lämna den före. O på så sätt försäkrar vi även att den hamnar hos rätt förälder. :)
Det är ju en vän till Jonas vars barn som döps. Då är det självklart att paketen ska vara hos honom.. Ingen frågan om saken!!

Näe nu blir det huvudvärkstablett o lite frukost innan jag o mamma ska göra lite ärenden innan imorn. :) :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards