My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under augusti 2013

Av Malin Skogström - 20 augusti 2013 10:18

..är inte riktigt min grej. ;)
Rättstavning o lägga till en massa ord. Nja, jag blir nog lite tokig till slut..
Idag är jag ledig, men barnen får vara på dagis en stund i alla fall. Det är bra för dem. :)
Ska handla lite mat hem. Är tomt så det ekar i kylen. ;)
Idag ska vi hem till Jannike o fika, fyller ju år! :)
Imirn blir det jobb några timmar över dagen.

Det går bra att jobba, har fått schema för hela hösten. O det känns så himla skönt. :) Detnär bara helgen jul o nyår som vi ska lägga upp tillsammans när det närmar sig. :)

Jag har börjat få jätte ont i halsen, vill verkligen inte bli sämre. Så jag kurerar mig o äter strepsils, gurglar o pratar så lite som möjligt. ;)

Sitter på mammas jobb lite nu o ska snart åka o handla mat till lunch då Jonas kommer hem o äter idag! :) myspys. :)

Näe jag ska försöka bli bättre på att blogga men kan inte lova. ;) ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards