My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Malin Skogström - 27 augusti 2013 10:06

..är inte riktigt min grej heller...

Har just suttit bra länge för att skriva ett långt inlägg om vad vi ska göra i höst och vad som hänt i helgen. Men så kom jag väl åt en knapp och allt markerasdes och med ett knapptryck försvann ALLT!!

Så här kommer en snabbresume istället!"

Dop i lördags, skulle jobbat bytte pass!

Jobbade söndag.

Hemma och myste med barnen hela måndagen för att sen bli bjuden på middag hos Jonas mamma för att vi hjälpte henne med handling samt lampan i köket. =)

Bokat ny dejt med cicci som ska komma på fredag tillsammans med sin familj! =)

Idag ska jag och min arbetskollega på möte tillsammans med chefen på kontoret i Harmånger! =)

Liten arbetsgrupp på 2 personer. =P

Det som jag skulle skriva om hösten får vänta tills jag sitter vid datorn nästa gång och inte är så less på att allt det som jag skrivit har raderats.


Matilda pratar och förstår så himla mycket att om man inte vill att hon ska veta får man ta det på engelska eller i ett annat rum. =P Hon har dessutom fått 2 små tänder till som ploppar upp i nedre käken, de sista mjölktänderna kommer väl nu! =D


Kaspian vägrar prata men vi vet så väl att han förstår oss.. Vi kan fråga honom om han vill ha banan eller gröt då svar han antingen med nickande och ööhh eller mmmhh. eller så skakar han på huvudet och går iväg! =P så himla kul! =)

Kaspian har även han fått så många fler tänder, men han är inte på samma nivå som Matilda, kaspian har just nu 16 mjölj tänder och det fyra sista brukar ju inte komma för ens de närmar sig tre år =P


Nu ska jag gå o göra lunch, äta den, gå med hunden och sen åka till stan för att möta upp min kollega så vi kan åka till Harmånger!


Alla som läser denna halvtaskiga text till försök på långt inlägg får ha en fortsatt trevlig dag!!


Bara för att man inte ser dem betyder det inte att dem inte finns!!!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards