My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Malin Skogström - 24 augusti 2013 22:56

Idag var vi på Tallnäsdagen o såg mina absoluta favoriter!!
Verkligen älsksar det bandet!!
Så himla roligt att när vi stod där skulle matilda oxå dansa o klappa händerna, klart hon ville vara med hon med! :)
Fick världens bästa present från Jonas, en skiva som de spelade in sammtidigt som jag o jonas var o tittade på dem tillsammans föörsta gången!!! :) signerad!!!!
Älskar verkligen den mannen!!!! < 3 <3 <3 <3

Efter det drog vi hem bytte om o gjordenossnklara för dop.. Mycket ståhej i kyrkan, en präst utan röst o barn som överröstar hans viskande, eller försök till att prata.
Men det roligaste var nog under fikan. Vi är väl 30 personer i ett o samma rum, alla pratar vid olika bord o rätt vad det är så hör man någon brista ut "Va?? Är ni gravid?"
Reaktionen som uppstår på de människor som inte vet vad det egentligen handlar om är så himla rolig! Hihi, det tystnade med pratandet o alla försökte höra vad o vem som sa detta o till vem!? Skvaller! Det lever många gott på!! :) hihihi...

Imorn blir det jobb igen 9-19 så då får barnen vara med pappa hela dagen o nysa på medans mamman roar sig på jobbet. Trivs fortfarande himla bra!!! :) :)
Ärnju en tjänst på 50% men lätt mer än så. Har funderingar påmom jag ska börja plugga till våren. Börjar något som jag tycker verkar intressant, så jag tror jag söker o tarnett beslut sen om jag kommer in vill säga. ;) ;)

Nu måste jag försöka sova, om grannes hund bara vill bli tyst nån gång!
God natt, sov sött, drömm om alla småkryp du mött!! ;) :)

bio

Av Malin Skogström - 24 augusti 2013 00:33

Percy Jackson o monsterhavet. Bra! Men för kort! Gick för fort mot slutet. Så dem inte en bok från dess film!!!? Boken är mycket bättre!!

Trevligt sällskap som alltid!!!
Nu blir det sova, lång o trevlig dag imorn!!! **längtar**

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards