My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 5 november 2012

Passa på

Av Malin Skogström - 5 november 2012 14:06

  Nu ligger Matilda på soffan bredvid mig och sover, Kaspian ligger på golvet och leker med sina leksaker, han tycker att spegeln är roligast =P

Får se hur mkt ja hinner skriva innan han börjar bli utttråkad. =P


Varje gång jag sätter mig här glömmer jag bort vad jag skrivit tidigare, man pratar med folk och berätta om allt som händer sen skriver man lite här och vips så har man glömt vad man skre sist =P


I helgen har vi gjort massor, jag och "Miorna" gick på stan samt Birsta en sväng i lördags, jag hade lite grejor att inhandla till bla, dopet.

När vi kom hem efter det for vi till Sörberge kyrkogårs för att tända en massa ljus. Vitände ljus för Jonas pappa och farfar, Jonas morfar, Jonas styvpappa, Min mormor och dessutom så tände Jonas mamma ett ljus.. Det är Jobbigt att tänka på alla som har gått bort den närmaste tiden, men det känns så himla mysigt att tända ett ljus för dem vi saknar i höstmörkret..

Sedan var det hem och kolla på Hockey.

På söndagen så åkte jag på Birsta och inhandlade fyra hyllor som vi sagt länge att vi ska skaffa till barnens rum . Så när jag kom hem med dem, kom Fredrik och hjälpte Jonas borra upp dem. =)

Blev vldigt fint. Jag måste ju se tilöl att fixa bilder på allt som man fixar här hemma! =) Har lite bilder att slänga in idag, men inte så många.. 

 

Kaspian Leker, nyss ätit mat och såklart hans två små täner =)

  

Matilda, leker, första bitmärket (från moster) Även först brännmärket, Hon lade handen på spisen, jag hann inte med, Resultatet blev två blåsor på långfingret samt ringfingret



Lägger även in en bld på Matildas "sida" av rummet som de delar på..

Sängen samt hyllan som vi fixat men en liten del av doppresenterna som hon fick och hennes dopklänningsband! =D

Det svarta till höger om sängen är fönstert, men det är nedrullat då Matilda skulle soova efter det här, även därfor som hon kryper i sängen =P

 


Ikväll ska Mikka komma hit och äta, har lovat henne att hon ska få äta moritsstuvning med oss någon dag så du gör jag det idag. =)

På torsdag är det dax att åka på sjukhuset igen, vill bara att alla dessa oändligt många besök ska vara slut någon gång.

Nu ville inte Kaspian något mer så nu sitter han på mitt knä och ska trycka på alla tangenter.. =P så nu är det dax att stänga ner =P SKriver mer en annan dag =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards