My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Malin Skogström - 18 oktober 2011 19:39

Idag är det tisdga och jag och Jonas har nyss kommit hem från Himlabadet med Matilda, hon har varit på sin första lektion av babysim. =)

Det var jättekul att få lära sig lite olika saker som man kan göra med henne i vattnet..

I helgen var vi på kalas hos Tea hon fyllde sju år så då åkte vi dit och firade henne.. =) Hon fick två biobiljetter, ett nagellack och 6 par örhängen =) Tror att hon blev väldigt gad för det! =)

 På söndagen åkte vi till Matte och Mia så Jonas kunde byta däck på Audin, det är ju time för det nu ju.. Efter det var det Innebandy för Jonas och efter det kalas hos Sandra, Hon fyllde år i tisdags så vi var dit i söndags och firade henne =) Även hon fick två biobiljetter.. =)

 Matilda har gjort så otroligt många framsteg nu den senaste tiden, jag tycker att det är jättekul att se hur det går för henne =) Det är kul att jämnföra henne med Maya, både i längd, vikt och vad de gör i själva utvecklingen, Maya är ju dock 4 månader äldre men det är ändå så himla kul =D


Idag kom Majja förbi och hälsade på en stund innan hon skulle hem och elda så det blev varmt i huset =D

Imorn ska jag på BIrsta med mormor, hon ville bjuda på lunch så det tackar jag inte nej till, speciellt nu när det är så knapert!!


Har även lite glada nyheter att berätta för henne så måste se hur hon regerar, haha =P sen ska jag be henne baka och ha symaskin redo tills jag kommer och hämtar brödet för då kommer jag ha gardinerna med mig som jag ska sy upp =)

Dem kom igår, beställde dem i fredags och de kom igår =) Så himla fina så nu är det inte långt kvar innan jag kan lägga upp bilderna på nya lägenheten, men det kommer så fort allt är klart, jag lovar =P hehe =D


Tog lite nya bilder på Matilda idag då hon sitter i gåstolen och attackerar fjärilen.. Ser så himla kul ut, man kan inte låta bli att skratta åt henne och skrattar man åt henne så¨börjar ju självklar även hon att skratta =D haha =D


Nu ska jag lägga upp lite bilder, sen blir det till att fara till Sandra, ska kolla på Desperate Housewives hos henne tillsammans med Mikaela.. =)

HA en toppenkväll allesammans! =)


Notera att Dregglisen är DYBLÖT!! =D haha, det här är fördelen med en bra och snabb kamera! =)

 

 <--GLAD

  <--GLADARE

  <--GLADAST


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards