My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Veckan som varit..

Av Malin Skogström - 3 oktober 2011 16:36

.. och veckan som kommer...

Vi kan börja med måndag, då fick vi nyckeln till vår nya lägenhet! =D Äntligen som jag har väntat. =) Och som vi hade planerat så flyttade vi samma dag, Jonas fick låna släp från jobbet, det hämtade han så fort vi varit till hans mamma och ätit, hon bjöd på väldigt god spagetti o köttfärsås. Hon följde även med oss hem efter det så hon kunde vara barnvakt medans vi sparng med lådor osv.=)

De som hjälpte till var Jonas bror Mattias och min bror Daniel och peter så klart =)

Mia och Natalie var ocå med, de hjälpte Ann-Marie och ha hand om Matilda. =)


Vi fick med ossdet mesta till nya stället tror att vi körde tre stora släp. Men då fanns de en hel del kvar, på tisdagen så körde vi ännu lite till fast utan släp. =) Det gjorde vi efter fyra då Jonas hade slutat, under dagen så var jag och lillebror på IKEA och köpte ett köksbord till köket, eftersom det jaghade i köket nu står i matsalen och sen köpte vi en takkrona och lite annat som vi skulle ha. =)


Det är såååå himla skönt att vi äntligen har flyttat. =)

På onsdagen så kom mamma och lillasyster hem till oss och var med oss en stund. På torsdagen så åktevi till Lenitha och Thomas föratt kolla på deras söta helt underbara nyfödda lilla Lex, helt otroligt att de kan vara så små, det kan man inte tro. =) STORT GTATTIS till Lenitha och Thomas för deras lilla tillskott Lex! =)


På fredagen så hade vi en utmärkt barnvakt nämligen Mattias och Mia, jag och Jonas skulle städa ur den gamla lägenheten så då såg vi till att vi kunde ägna  all tid åt det.=) Det går otroligt mkt snabbare att flyttstäda en lägenhet om man inte behöver hålla koll på en tre månaders liten bebis =)

 I lördags blev Matilda 3 månader. =D Stora tjejen! =)


På söndagen så bjöd vi hem min mamma och Tommy, tillsammans med Maya och Mormor, lillebror och så självklart Jonas mamma. =) Det blev en lite inflyttningsmiddag. Jag och Jonas fick en orkidé av mamma och tommy och Matilda fick en annan sortsblomma med lila vas, så det passar in på hennes nya rum.

Vi fick även en jätte stor blomma va mormor i inflyttningspresent =D

Så kul med nya grejor =)

Idag måndag så har jag varit på IKEA igen och handlat för alldeles för mkt pengar. Men det blev bara bra grejor till lägenheten.. =)


Just nu sitter jag och väntar på att lillebror ska komma så vi kan kolla vad han ska handla hem till sin nya lägenhet. =)

Ha en bra kväll allesammans, kommer upp en massa bilder senare =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards