My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Malin Skogström - 31 augusti 2011 22:44

Ikväll har jag och Jonas kollat på film och nu när den var slut beslutade jag mig för att kolla facen en snabbis och såg då till min stora förvåning att pappa sitter på Hässleholms tågstation.. Jag som är VÄLDIGT nyfiken av mig fick givetvis för mig att ha skulle åka hit och att han hade pratat med lillebror om att bli hämtad eller nått. Så jag ringde bror min i all hast och frågar ut honom om han vet något, men han vet ingenting säger han, jag måste ju såklart tro honom, men det gör jag inte, fick för mig att han lät lite suspekt i telefon så jag ringde mamma och även hon vet inget! =P Hehe, hon sa att jag skulle ringa pappa annars kunde jag sitta hemma och vara pranoid för mig själv =P

Jag ringde upp min pappa och frågade vad han gjorde och han bgerätta att han satt på tågstationen i Hässleholm, så jag frågade honom rakt ut: Vart ska du åka då?

Han svarde med att han hade jobb i Malmö imorn och han skulle åka dit nu..

MEN.. Då undrar jag, varför tar han inte firma bilen, varför åker han så sent på kvällen och vart ska han sova när han kommer till Malmö?


Jag som är som jag är säger till pappa, okej, hoppas det går bra, vi syns till helgen, han svar ja vi syns när vi syns.. Hm lite suspekt!

Så min slutsatts är den att min bror och pappa har slagit ihop sig och pappa är på väg hit i denna stund med ett nattåg och kommer att ringa på dörren imorn på morgonen!

Så nu ska jag gå och sova med spänning och se om min teori håller eller om jag verkligen bara är Paranoid! =P


Ha en otroligt skön natt det ska jag i alla fall ha!! =D  ZZzz

Av Malin Skogström - 31 augusti 2011 13:08

Idag är det onsdag och jag håller på att rensa för fullt i köket, kan ju inte ta allt som är där med oss. =P

Lillebror ska komma för senare och lämna dopklänningen som mamma har fixat och han ska även gå igenom de lådor som han har i källaren, för att se om det är något av det som han ska ha då han flyttar.. =) eftersom jag med rensar så får han det som vi inte vill ha, han har ju knappt något alls.. =)

Man måste ju vara snäll ibland.. =)


Det finns frågor som jag tycker är väldigt svåra att svara på bland annat: Vad vill Matilda ha i doppresent, det är en fråga som jag inte vet vad jag ska svara på..

Vad kan man ge att barn i doppresent. jag har sagt all möjligt till alla olika folk, men jag tror ju att det finns chans att man kan få lika från något håll, det är ju så otroligt många om kommer och vi har inte ens bjudit hela släkten.

Vi har bjudit hela Jonas sida med morbröder och farbröder och fastrar, syskon och morföräldrar, sen blir det mina syskon och föräldrar, styvföräldrar och styvfarföräldrar, har även bjudit släkt i från skåne, min morbror och mina kusiner, har bjudit morfar från halmstad och Ann o Anders från stockholm. =P

Men alla kommer ju inte, men jag tror att det är fyra eller nått som inte kommer, kanske fem. Hade i åtanke att bjuda mina farbröde och fastar med kusiner men eftersom alla de bor i skåne så är lite långt att åka för ett dop. det är ju si så där närmare 100 mil.. Tråkigt men sant..


Men nu är det torsdag och fredag kvar sen är det lördag och dax för dop, ska jag vara ärlig så är jag lite nervös. Att stå framme i kyrkan inför allt folk, men jag ska ju inte står där ensam precis, jag har ju Jonas och även båda gudföräldrarna. Vet även att jag inte är den enda som är nervös, men det ska man ju vara annars är det ju konstigt, allt här i livet kan ju inte vara självklart =P


Igår var de tisdag och vi var till familjerätten och Jonas skrev på papper om att han är pappa och vi skrev på delad vårdnad =D och allt var det var =P


Nu ska jag gå och göra mat till Matilda, sen kommer lillrbror.. =) Ha de bra!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards