My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Malin Skogström - 15 mars 2011 09:49

Idag är det tisdag och jag sitter just nu på McDonalds i Birsta och äte frukost och bara tar det lugt, ska på biltema och Ikea efter jag är klar här, sen måste jag till Mia på shopen och planera lite inför helgen.. På lördag är det ju dags för ännu en 30års fest. =D Alla i vår omgivning blir bara äldre. =P hehe  Synd att man själv bara har lite mindre än åtta år kvar tills det är dags för något sånt =P hehe =D


Igår var jag till jobbet mellan 6:30 - 12:00 sen åkte jag till stan tog en lunch med Sandra och efter det var det dags för mig att åka till Läkaren för att se vad hon hade att säga om min rygg.. Jag kom dit lite litigt så jag satt där och väntade en halvtimme innan det var min dags att vara min tid men då fick jag vänta ännu 10 min sen kom hon ut och jag fick prata med henne om hur ont jag har i ryggen och förklara när man får ont och vart o så vidare. och det är ju oftast i samband med jobbet på dagis så jag fick en sjukskrivning från dagis om man kan säga så. Det är en sjukskrivning på 100% varannan vecka då det är tänkt att jag ska jobba på dagis.. Sen är jag ju arbetslös den andra veckan.. Får se vad försäkringskassan säger om det.. =)


I söndags firade jag och Jonas 1 år med ringar m en vi firade det med Sandra och Peter på lördagen på Tandori house med trerätters god mat och trevligt sällskap.. Efter det åkte vi till dem och kollade på Melodifestivalen för att se vilket bidrag Sverige har bestämt att skicks till Tyskland, har jag för mig att det är.. =P hehe kan inte riktigt sånt =P


På lördagen innan vi hade bestämt träff med Sandra och Peter åkte jag och Jonas och införskaffade oss lite grejor till badrummet, för som det ser ut nu såp kommer vi att bo i denna lägenheten till och med i mitten på sommaren, så vi köpte en tvättmaskin! Det bästa köp som gjorts på länge vill jag lova. Vi bad Peter om hjälp och han kom för att koppla in elen men hyan gjorde mkt mer än så.. =) Så nu kan jag tvätta utan att ens lämna lägenheten.. =D Skööönt!! =D


På söndagen åkte vi till Ikea jag och Jonas och kollade på en hylla tillbadrummet och Jonas hittade något som  han gillade och vi köpte det så igår och i söndags så skruva Jonas upp hyllor i badrummet, det böev så himla fint.. =D Så nu när jag ska iväg ska jag köpa lite grejor som man kan ha på de hyllorna behöver bland annat tre lådor som man kan lägga ner lite grejor i =) Men jag får se vad det blir för sort =P hehe


På lördag så är det jag som ska vara "lektant" =P hehe så jag måste komma på hur jag ska lägga upp allt, vilket inte är det lättaste =P men jag får ju hjälp av Mia så det kanske blir lite lättare än jag tror =) Vi ska bestämma vem som ska vara med på vilken lek och vi ska även bestämma när vi ska ha lekarna och vad man kan vinna för priser om man gör leken bäst =P haha =D Det kommer att bli såå himla kul, jag ska ha med mig båda mina kameror för säkerhetens skull =D haha =D


Näe nu är klockan 10 och jag ska börja dra mig mot mina ärenden så de blir klara någon gång =P hehe


Ha en bra dag alla osm läser =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards