My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Malin Skogström - 1 januari 2011 16:46

Idag är det den 1 januari 2011.. Känns väldigt konstigt att skriva det, men det känns dock som vilken annan dag som helst =P


Igår var vi ut och käkad jag och JOnas det var himla trevligt, väldigt mysigt.. =)

Efeter det for vi hem till Sophie och Tom, väl där träffade vi Sophies lillebror Andreas och hennes kompis Empan med hennes kille, dessutom kom det någon senare på kvällen som hette Buken, eller kallades för det i alla fall.. Vi lyssnade på musik, umgicks och bara var väldigt goa med varnn hela kvälle.. När klockan närmade sig tolvslaget klädde vi på oss och gick ut.. Måste ju vara ute när man ska kolla på alla raketer med mera.. =P

Harry(Sophie och Toms hund) var med oss ut, han tyckte inte det var inte så glad över att smällamde, men han hittade en kompis som han var med sen då gick det bara bra.. =D


Efter tolvslaget skjutsade jag och Jonas hem lite folk, fick en liten slant och var hemma halv tre ;) men det var en otroligt trevlig kväll..=D


Idag har jag, Jonas och Danne suttit och spelat sällskapsspel hela dagen, Jag vaknad vid elva nån gång då Sophie ringde och frågade om jag var vaken.. =)

Just nu har Jonas sprungit nert till tvättstugan, vi ,åste tvätta två maskiner med tvätt som vi ska ha med oss på onsdag då vi åker.. =)


Jag längtar som bara den... =) Jag har sagt det innan och jag säger det igen, det kommer att bli sååå himla kul...

Har även tagit kontakt med en gamal klasskompis som jag ska träffa då jag kommer ner, det ska bli himla spännande.. =)


Nu ska jag dra ihop mina sista ord och tacka för mig, det är dax att äta något så man inte går och är hungrig hela dagen =P


God fortsättning allesammans!! =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards